StringArgs Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Tittelen sier vel det hele. Som andreårsstudenter er vi jo drevne nok til å ha alt klart i god tid før August, men det står fortsatt "ikke innmeldt" hos Lånekassen. Hvor tid i August pleier dere å få utbetalt? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg pleier å få det kort tid etter at jeg har betale semesteravgiften, som er nødvendig for at studiestedet skal fortelle Lånekassen at jeg studerer der. Vanligvis betaler jeg denne rundt midten av august, og får dermed også pengene rundt midten av august. Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Får vi dem senere enn da vi startet på førsteåret? Hvor står det ikke innmeldt? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Du får tidligst utbetalt lån og stipend 8.august. Endret 4. august 2014 av ingenior Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg får det første studiedag, som nå er 18.august. Du får tidligst ved første studiedag dersom du har oppfylt kravene til lånekassen. Virkelig? For jeg fikk de 7. August i fjor og startet ikke før 19. August på skolen. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Jeg får det første studiedag, som nå er 18.august. Du får tidligst ved første studiedag dersom du har oppfylt kravene til lånekassen. Virkelig? For jeg fikk de 7. August i fjor og startet ikke før 19. August på skolen. Jeg må nok innrømme at jeg tok feil. Det jeg nevnte gjelder førsteårsstudenter. Du får tidligst utbetalt lån og stipend den 8.august. Kilde: http://www.lanekassen.no/nb-NO/aktuell-kundeinformasjon/stipend-og-lan/utbetaling-av-stipend-og-lan/ Endret 4. august 2014 av ingenior Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 I år fikk jeg utbetalt pengene for et par uker siden. Jeg er ikke sikker på når de ble utbetalt i fjor, men det var før semesteret startet. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Ser dere "ikke innmeldt" en god stund etter dere har gjort alt dere skal gjøre? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Får vi dem senere enn da vi startet på førsteåret? Hvor står det ikke innmeldt?I fjor fikk jeg det hvertfall én uke før skolen begynte. Du går på BI du også mener jeg å huske og BI sender bekreftelse på opptak til neste år lenge før så da kommer det bare an på hvor tidlig du har vært å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå