Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler meg i form til å ta noen situps og armhevinger i kveld.

Kjenner at jeg begynner å bli litt "slapp" her og der.

Altså, ikke feit...har hatt samme vekta siden ungdomskolen, men allikevell..

Kjør programmet jeg kjører hver kveld...

 

55 armhevinger (vanlige)

25 sit-ups (vanlige)

5-10 pullups

25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen)

25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre)

5-10 pullups

25 armhevninger (med brede armer)

25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre)

5-10 pullups

Lenke til kommentar
Jeg føler meg i form til å ta noen situps og armhevinger i kveld.

Kjenner at jeg begynner å bli litt "slapp" her og der.

Altså, ikke feit...har hatt samme vekta siden ungdomskolen, men allikevell..

Kjør programmet jeg kjører hver kveld...

 

55 armhevinger (vanlige)

25 sit-ups (vanlige)

5-10 pullups

25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen)

25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre)

5-10 pullups

25 armhevninger (med brede armer)

25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre)

5-10 pullups

Najs program, har prøvd å holde meg til et program, men det sprekker liksom iogmed at jeg ikke har tid til å gjøre det hver kveld. Og heller ikke kan bråke så mye når andre har gått og lagt seg!

Lenke til kommentar
Kjør programmet jeg kjører hver kveld...

 

55 armhevinger (vanlige)

25 sit-ups (vanlige)

5-10 pullups

25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen)

25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre)

5-10 pullups

25 armhevninger (med brede armer)

25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre)

5-10 pullups

Jeg hadde det slik før.

Tok noen situps og armhevinger hver kveld..men lat er jeg og ikke så veldig struktrurert heller så det bare fadet uuuuttttt..... :p

Lenke til kommentar

Merkelig nok så har dette vært en rar dag der eg har fått noen gode vibes. Tar eg ikke feil (dette med sjette sansen og greier med å føle ting som ikke andre gjør og som stemmer 90% av tilfellene som f.eks om at eg føler at noe forferdelig kommer til å skje eller om eg føler at en person er en dårlig person uten å ha snakket med han/hun.) så er det 2gode vibes som har meget fin aura (??) og eg tror lykken min snur. Det har seff med kjærligheten å gjøre og eg kan vel ikke si noe særlig mer om det siden det rett og slett bare er snakk om en "feeling" som eg har. Eg håper alltid noe som kan gjøre at det kan virke som om det er en god feeling men nå har eg ikke brydd meg og bare latt ting flyte av seg selv om la det utvikle seg som det føler for det.

 

Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet...

 

takk...

Lenke til kommentar
Merkelig nok så har dette vært en rar dag der eg har fått noen gode vibes. Tar eg ikke feil (dette med sjette sansen og greier med å føle ting som ikke andre gjør og som stemmer 90% av tilfellene som f.eks om at eg føler at noe forferdelig kommer til å skje eller om eg føler at en person er en dårlig person uten å ha snakket med han/hun.) så er det 2gode vibes som har meget fin aura (??) og eg tror lykken min snur. Det har seff med kjærligheten å gjøre og eg kan vel ikke si noe særlig mer om det siden det rett og slett bare er snakk om en "feeling" som eg har. Eg håper alltid noe som kan gjøre at det kan virke som om det er en god feeling men nå har eg ikke brydd meg og bare latt ting flyte av seg selv om la det utvikle seg som det føler for det.

 

Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet...

 

takk...

Fint for deg at lykken snur, alltid fint når noe i kjærlighetslivet går opp. :)

 

Har egentli bare vært nedturer for meg de siste ukene. :cry:

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar
Kjør programmet jeg kjører hver kveld...

 

55 armhevinger (vanlige)

25 sit-ups (vanlige)

5-10 pullups

25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen)

25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre)

5-10 pullups

25 armhevninger (med brede armer)

25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre)

5-10 pullups

hmm. Skulle jeg prøvd meg på et sånt program er jeg stygt redd det hadde endt med en utføretrygd :p

Lenke til kommentar
Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet...

 

takk...

Klisje svar her, men tiden vil komme for deg Mario. Før eller senere så sier det pang og så sitter du der, happy som ei lerke ;) (ikke at jeg vet at de er spessielt happy av seg :erm:)

Lenke til kommentar
Du er med andre ord dagdriver på heltid, Drazen? :thumbs:

Jepp. :thumbs::w00t:

 

Men begynner vel egentli å bli lei av det livet, legge seg i den tiden andre drar på skolen og våkne når de kommer hjem. Skal vel prøve å få meg en jobb. Men ikke misforstå, hadde jeg kunne dagdrivd og tjent penger på det, så hadde jeg så ABSOLUTT gjort det. :laugh:

Lenke til kommentar
Men begynner vel egentli å bli lei av det livet, legge seg i den tiden andre drar på skolen og våkne når de kommer hjem. Skal vel prøve å få meg en jobb. Men ikke misforstå, hadde jeg kunne dagdrivd og tjent penger på det, så hadde jeg så ABSOLUTT gjort det. :laugh:

Å drive dank er artig de første månedene , men så er det noe som kommer lurende fram og requester en ting å gjøre i hverdagen.

Drazen, du får søke på aetat sine kontor da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...