DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Gjør ikke så masse. Nei, gikk ikke vk1, var nettopp bynt så jeg gikk i klassen under, GK. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg føler meg i form til å ta noen situps og armhevinger i kveld.Kjenner at jeg begynner å bli litt "slapp" her og der. Altså, ikke feit...har hatt samme vekta siden ungdomskolen, men allikevell.. Kjør programmet jeg kjører hver kveld... 55 armhevinger (vanlige) 25 sit-ups (vanlige) 5-10 pullups 25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen) 25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre) 5-10 pullups 25 armhevninger (med brede armer) 25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre) 5-10 pullups Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg føler meg i form til å ta noen situps og armhevinger i kveld.Kjenner at jeg begynner å bli litt "slapp" her og der. Altså, ikke feit...har hatt samme vekta siden ungdomskolen, men allikevell.. Kjør programmet jeg kjører hver kveld... 55 armhevinger (vanlige) 25 sit-ups (vanlige) 5-10 pullups 25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen) 25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre) 5-10 pullups 25 armhevninger (med brede armer) 25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre) 5-10 pullups Najs program, har prøvd å holde meg til et program, men det sprekker liksom iogmed at jeg ikke har tid til å gjøre det hver kveld. Og heller ikke kan bråke så mye når andre har gått og lagt seg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kjør programmet jeg kjører hver kveld... 55 armhevinger (vanlige) 25 sit-ups (vanlige) 5-10 pullups 25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen) 25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre) 5-10 pullups 25 armhevninger (med brede armer) 25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre) 5-10 pullups Jeg hadde det slik før. Tok noen situps og armhevinger hver kveld..men lat er jeg og ikke så veldig struktrurert heller så det bare fadet uuuuttttt..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg håper på at jeg klarer å være strukturert nok til å holde på dette, hvrtfall fram til sommeren (vil se litt bra ut når jeg skal på stranden ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Merkelig nok så har dette vært en rar dag der eg har fått noen gode vibes. Tar eg ikke feil (dette med sjette sansen og greier med å føle ting som ikke andre gjør og som stemmer 90% av tilfellene som f.eks om at eg føler at noe forferdelig kommer til å skje eller om eg føler at en person er en dårlig person uten å ha snakket med han/hun.) så er det 2gode vibes som har meget fin aura (??) og eg tror lykken min snur. Det har seff med kjærligheten å gjøre og eg kan vel ikke si noe særlig mer om det siden det rett og slett bare er snakk om en "feeling" som eg har. Eg håper alltid noe som kan gjøre at det kan virke som om det er en god feeling men nå har eg ikke brydd meg og bare latt ting flyte av seg selv om la det utvikle seg som det føler for det. Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet... takk... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Merkelig nok så har dette vært en rar dag der eg har fått noen gode vibes. Tar eg ikke feil (dette med sjette sansen og greier med å føle ting som ikke andre gjør og som stemmer 90% av tilfellene som f.eks om at eg føler at noe forferdelig kommer til å skje eller om eg føler at en person er en dårlig person uten å ha snakket med han/hun.) så er det 2gode vibes som har meget fin aura (??) og eg tror lykken min snur. Det har seff med kjærligheten å gjøre og eg kan vel ikke si noe særlig mer om det siden det rett og slett bare er snakk om en "feeling" som eg har. Eg håper alltid noe som kan gjøre at det kan virke som om det er en god feeling men nå har eg ikke brydd meg og bare latt ting flyte av seg selv om la det utvikle seg som det føler for det. Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet... takk... Fint for deg at lykken snur, alltid fint når noe i kjærlighetslivet går opp. Har egentli bare vært nedturer for meg de siste ukene. Endret 18. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Yiiiiiiiiiha, side 1000 *ultraboogie* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Du er med andre ord dagdriver på heltid, Drazen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Det har forresten ingenting med hun eg snakket om isted å gjøre. Edit: FFS!!!! Endret 18. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kjør programmet jeg kjører hver kveld... 55 armhevinger (vanlige) 25 sit-ups (vanlige) 5-10 pullups 25 armhevninger (med armene tett sammen og nede med magen) 25 sit-ups (først 5 til høyre, så venstre, høyre, venstre, høyre) 5-10 pullups 25 armhevninger (med brede armer) 25 sit-ups (samme som forrige, bare jeg begynner med venstre) 5-10 pullups hmm. Skulle jeg prøvd meg på et sånt program er jeg stygt redd det hadde endt med en utføretrygd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Vanskelig å forklarer men det er ting i sving! Kan det endelig være min tur? Skal torturen endelig bli en slutt på? Hvem vet... takk... Klisje svar her, men tiden vil komme for deg Mario. Før eller senere så sier det pang og så sitter du der, happy som ei lerke (ikke at jeg vet at de er spessielt happy av seg :erm:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har egentli bare vært nedturer for meg de siste ukene. Siste ukene FFS? Her snakker vi om år.....gutt! Edit: b-real: let's hope. Anyways må ut og ta meg en røyk og tenke. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Du er med andre ord dagdriver på heltid, Drazen? Jepp. Men begynner vel egentli å bli lei av det livet, legge seg i den tiden andre drar på skolen og våkne når de kommer hjem. Skal vel prøve å få meg en jobb. Men ikke misforstå, hadde jeg kunne dagdrivd og tjent penger på det, så hadde jeg så ABSOLUTT gjort det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 HAHA, nå kan jeg si at jeg er skyldig i å ha postet på side 1000 i SO3 Lykke til da SnøHUND_ Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har egentli bare vært nedturer for meg de siste ukene. Siste ukene FFS? Her snakker vi om år.....gutt! Okey måneder da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Men begynner vel egentli å bli lei av det livet, legge seg i den tiden andre drar på skolen og våkne når de kommer hjem. Skal vel prøve å få meg en jobb. Men ikke misforstå, hadde jeg kunne dagdrivd og tjent penger på det, så hadde jeg så ABSOLUTT gjort det. Å drive dank er artig de første månedene , men så er det noe som kommer lurende fram og requester en ting å gjøre i hverdagen. Drazen, du får søke på aetat sine kontor da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Natta, legger meg nå. Bedre humør nå enn på de siste ukene, så det er bra. Merkelig disse jentene, får humøret ditt til å skifte på 1-2-3. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Skulle nesten hatt en sprudlevannsmiley for å feire at vi er kommet til side 1000 i denne sinnsykt lange tråden. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 tro hvem som skriver post nr 19999 Vurderer egentlig å gå over til en 1337 postcount og, men har ikke hatt noe å svare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg