Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Det var ikke han søte gutten som var slem mot meg. Han bare plager meg på msn nå.

 

Men det var en litt viktigere gutt som plutselig sa noe filosofisk.. Haltan mente det ikke lå så mye i det da, men jeg synes det...

 

det sto:

 

AnAnAs tHiS SuCkS, yOu SuCk, i HaTe yOu, i WanT To SeE yOu DeAd sier:

gå du

*sensurert nick* sier:

Jeg har allerede gjort det

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og b-real, du har helt rett, men dævven så nyddli'e de er også. De er roten til alt vondt i en gutts hode, men også veldig mye godt.  :)

Det værste er egentlig når det kommer en jente inn og ødelegger venskap som har vært helt siden barneskole eller lignende.

Slike ting gjør meg bare deppet.

Har en kompis av meg som har vært uheldig med det.

Hver enste kvinnfolk han har begynt å like og som han har tatt med til grotta har ført til at en annen i vennekretsen vår har blitt interrisert i dama og endt med at hun begynner å like noe andre i stede for han som hun i utgangspunktet var interrisert i.

It's just so bad :cry:

du lyser opp alt rundt deg med din ekstreme ustråling,

det vakre håret ditt som beveger seg fritt rundt i luften,

og øynene dine som kan temme den villeste tiger på et blunk..

 

 

Kanskje det søteste noen har sagt til meg ever! sagt nå 23:30 *happy happy happy*

Virker som han har litt andre tanker om deg en bare vennskap virker det på meg.

 

RaZorbLadeKisS, enden så sier du hva som har skjedd og slutt med det derre og bare si deler av sannheten.

Vi bryr oss om folket som er her og bare sitte å se på at folk skriver "JEG HATER ALLE GUTTER!!" blir bare for dumt når du ikke sier hva som er problemet.

 

 

Tror jeg skal være oppe i kveld. Føler meg ikke i humør for å sove :ermm:

Lenke til kommentar
Det føles ut som de jeg ikke vil ha, tar kontakt. Og de jeg vil ha, forsvinner ut av livet mitt. This is not fair... :mad:

 

Ananasen er meg,.. :roll:

en dag .... en dag.. Det gjelder å ha "håpet" oppe og ikke stresse.

 

 

 

Tror jeg joiner i "bli oppe" gjengen en stund til, *lenge leve forkjølelse* :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...