b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 SnowDog_, go for it. Selv om de er ond så er de i liket med djevelen fristende Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 hmm... vi jenter er onde, kostbare og ansatt av teleoperatører... fått med meg alt nå? er det noe postivt ved oss jenter da? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg tror jeg fant verdens mest idiotiske tidspunkt å stå opp på, sjekk tidspunktet for posten og trekk fra 5 min så har du tia som jeg sto opp på :/ Utrolig hvor mye jobben skal kunne føkke opp døgnet Også ganske rart at det skulle komme en ny "jente bruker" hit akkurat i dag hvor dette tema diskuteres samt at det står massevis av evil i siggen "hennes" Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jenter så F******* Utspekulerte og ondskapsfulle og rare. Edit: Sorry jenter hvis dere føler dere støtt, men jeg snakker av erfaring. Endret 18. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 egentlig ikke rart iogmed at det er vedkommende som jeg har omtalt, og måtte jo høre hva hun mente om denne saken LoS: Det går jo ann og gå rundt vettu, har gjort det et par ganger og funker ganske bra, re mer opplagt enn vanligvis sometimes Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Det er jo sant da Gjør sånn tilnærmet lik hver eneste søndag i jobbehelga. så har litt erfaring Det største problemet var at jeg bomma på butikken med en time så jeg har bare 2 siggaretter å rutte med i natt Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Det største problemet var at jeg bomma på butikken med en time så jeg har bare 2 siggaretter å rutte med i natt Føler med deg. Fines ikke noe verre en å gå tom for røyk Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Det største problemet var at jeg bomma på butikken med en time så jeg har bare 2 siggaretter å rutte med i natt Føler med deg. Fines ikke noe verre en å gå tom for røyk Jeg går aldri tom for hverken røyk eller snus jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har lenge lurt på hva denne tråden går ut på Hva går den egentlig ut på?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har lenge lurt på hva denne tråden går ut på Hva går den egentlig ut på?? Å snakke om div ting, en skikkelig diverse tråd med andre ord Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 du lyser opp alt rundt deg med din ekstreme ustråling, det vakre håret ditt som beveger seg fritt rundt i luften, og øynene dine som kan temme den villeste tiger på et blunk.. Kanskje det søteste noen har sagt til meg ever! sagt nå 23:30 *happy happy happy* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jaja, nå er det snart en ny uke og nye muligheter (elns) Noen som skal noe spesiellt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Pleeeeeease. Jeg har en dritbra setning jeg har tenkt ut, men skal spare den til en gylden anledning. Og b-real, du har helt rett, men dævven så nyddli'e de er også. De er roten til alt vondt i en gutts hode, men også veldig mye godt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skal sove, stå opp, spise, trene, kjøre tur på min stygge mc, så chille, så dra på besøk til et stakkars offer, så komme hjem, dusje, og sette meg foran pcen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 du lyser opp alt rundt deg med din ekstreme ustråling, det vakre håret ditt som beveger seg fritt rundt i luften, og øynene dine som kan temme den villeste tiger på et blunk.. Kanskje det søteste noen har sagt til meg ever! sagt nå 23:30 *happy happy happy* Han sier det til deg, og det først du gjør er å fyke inn her for å dele det med oss. Kanskje han hadde noe annet i tankene da han sa det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Næhei... Hva skulle da det vært..? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 snart 1k sider nå. det må jeg få med meg. like stort som milenium dette.. men jeg må vel lese litt til norsk fagdag som er i morgen. Vi har ett ark vi kan notere det vi vil på. Skal skrive opp sjangertrekk tenkte jeg. Sist fagdag (sidemål) satt jeg hele dagen og fikk stryk. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 sjekka den med sticky "LES:Kvalitetsøppel...." Står følgende : PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i. Leifs ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Næhei... Hva skulle da det vært..? Si noe fint tilbake så får du kanskje se Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Næhei... Hva skulle da det vært..? Si noe fint tilbake så får du kanskje se Eventuelt bare holde kjeft Endret 18. april 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg