Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paull:

Dine meninger kan stemme ganske mye, men gjelder det msn og? :dontgetit:

Nei, altså..

MSN koster ingen penger, men da bruker man det mer. Og jo mer man sier, jo mer vet man om en. Så det må være snuten eller CIA eller noen sånne som står bak den (og da kanskje samarbeider med teleselskapene i å rekruttere).

Eller så kanskje dama er grei, og vil bryte ut av konspirasjonshelvetet og da vil skåne deg og pengeboksen din?

Nei, da hadde hun brukt IRC - Du er nok ikke helt i mål enda :p

Lenke til kommentar
Paull:

Dine meninger kan stemme ganske mye, men gjelder det msn og? :dontgetit:

Nei, altså..

MSN koster ingen penger, men da bruker man det mer. Og jo mer man sier, jo mer vet man om en. Så det må være snuten eller CIA eller noen sånne som står bak den (og da kanskje samarbeider med teleselskapene i å rekruttere).

*fyr opp konspirasjonstankene* :devil:

merkelig hva man gjør når man vil bli mer kjent med noen til tider.. begynner å helle litt over mot tankestyring.. :hmm:

Lenke til kommentar
Help! Im turning in to a :

http://privat.bluezone.no/zed/trancewhore.jpg

Noen hjelp meg, jeg greier ikke komme meg tilbake til electronica!

*prøve med deep mix moscow radio*

Please...vi trenger ikke slike bilder i hver eneste post du lager.

Og Paull, du har fattet poenget. Damer er ondskapsfulle og får oss til å bruker 1000vis av kroner på kontantkort. Er sykt hvor mye jeg bruker.

Må være en sammensvergelse.

Lenke til kommentar
Hmm husker noen at eg skrev engang om en som eg kjente for noen år siden som likte meg og noe greier men at eg ikke helt tente på hun på den måten? Vel dette er som sagt 3år siden eller noe siden sist og eg vurderer sterk om eg skal gjøre noe med det. Altså kan være det hele har forandret seg og at eg liker henner elns. Anyways fikk melding av hun der hun skriver følgende:

To be continue.......

Anyways hun skrev:

waz up....j var ute i går og traff christofer.hvis du husker ham og skulle hilse så mye fra ham..du må komme deg ut,det er jo kjempe lenge siden j har sett deg..vi må ta igjen den tapte tiden:)det kan være j skal få bikkje..en blanding av boxer og rottwailer..kan ik du hjelpe mg ang hva j må vite osv siden du vet mye om bikkjer..den ble født i går så j får ik sett den før om en mnd..kan ik vi møtes da??så j kan se på doggien din..j har kjøpt mg leilighet på ****** så det er bare å komme på besøk:)send meg en meld da..****1456...ha en fin søndag,klem
Bør eg gjøre noe med det eller?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...