SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja eg tror eg legger meg snart også. Må bare roe ned etter å ha eiet i utk4 så det holder. Uten musikk så eg ikke får opp humøret. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvorfor har du ikke noen musikk da? Jeg vil også spille ut2k4, men pc'n henger seg hvis jeg spiller noe som krever mer enn cs, begynner å bli mektig lei cs nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 LOL! Ta deg en laang pause fra CS. Selv har eg vært total avhengig SOF2 men har nektet meg å spille det på flere mnd'r nå. Ble så dritt lei hele spillet. Blir sikkert fett å spille det om ikke så lenge. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 LOL! Ta deg en laang pause fra CS. Selv har eg vært total avhengig SOF2 men har nektet meg å spille det på flere mnd'r nå. Ble så dritt lei hele spillet. Blir sikkert fett å spille det om ikke så lenge. Kan nok bli gøy det ja Skulle forøvrig spille desert combat her om dagen, rakk å skyte en fyr før pc'n restarta, det er ikke gøy! Så det blir nok CS fram til jeg får funnet ut hva i allverden som er galt med maskin. Eller så får jeg vel bare slappe av med dette spillet så lenge, krever ikke så mye Så, hvordan er ut2k4 i forhold til ut2k3 ? Spillte maaaasse ut2k3, dritfett spill Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ut2k3 spilte eg ikke så mye. Hadde gf2mx i den tiden. Hehe btw det spillet du linket til var kult! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ut2k3 spilte eg ikke så mye. Hadde gf2mx i den tiden. Hehe btw det spillet du linket til var kult! gf2mx var jo helt rått, hadde gf2gts jeg, det eide 4000 i 3dmark 01 med 2100+ cpu da, slettes ikke så veldig dårlig, får 12000 nå så Det spillet jeg linket til har jeg og en kamerat spilt i uendelig mange timer mens han var her med en laptop på hele 600mhz og et 8mb mobile radeon skjermkort, er jo multiplayer der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jaja nå har eg "roet" meg ned. Bare å vente 8min mens eg brenner en DVD plate. :/ Vil legge meg nå før eg våkner Edit: Sånn da tvinger man seg til sengs. God natt Endret 18. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jaja, nå har jeg mekket ett rediger system for å redigere styremedlemmene til en båtforening, enkelt, men tar tid :/ God natt SnowDOG_ tror jeg legger meg jeg og Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sitter å prater med X'en min på IRC. Var deilig å få pratet med henne igjenn. Hun har hatt det bildet at jeg ikke ville ha noe med henne å gjøre... Enda jeg sente flere meldinger at hvis hun ville gjøre noe eller prate, what so ever så var det bare å ta kontakt.. Jah..kvinnfolk o_O Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 http://content.collegehumor.com/media/movi...lantagrape.mpeg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 *følge tipsene i HalTan sin link* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror denne pc'en her kunne ha godt av ei formatering. Får ikke spilt av fila som du linket til HalTan. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 *følge tipsene i HalTan sin link* Neinei! Høyreklikk og save as! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Skikkelig artig klipp HalTan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 *følge tipsene i HalTan sin link* Neinei! Høyreklikk og save as! Pokker. Nå ser jeg at det skulle være en film, som jeg ikke får opp Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nice one too Tor har akkuratt kommet meg hjem ifra HuleLAN, deilig å sitte på en maskin med høytalere igjen... Nuh stikker jeg på fotball kamp, bye bye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 http://content.collegehumor.com/media/movi...lantagrape.mpeg Nice den. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sitter å prater med X'en min på IRC. Var deilig å få pratet med henne igjenn. Hun har hatt det bildet at jeg ikke ville ha noe med henne å gjøre... Enda jeg sente flere meldinger at hvis hun ville gjøre noe eller prate, what so ever så var det bare å ta kontakt.. Jah..kvinnfolk o_O Hehe, de er rare mennesker som forvirrer en gutts hjerne. Men så er de kosli'e og da! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jenter generelt er noen "merkverdige vesen", men dog litt kjekke og ha til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg