Dr. Mobius Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Nå har jeg skrevet en kjempelang post om Lucid Dreaming... ville bare si det.. er sliten i finga... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg kjeder meg. Tror jeg skal se videre på sopranos jeg Forrigge gang du skulle se sopranus gikk hobvedkortet ditt til helvete da Sorry, kjeder meg nå... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Nja ser ikke ut som om det blir 1000posters idag anyways. Jau jau Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Ahh det var det ja Takker og bukker HalTan EDIT: var det ikke pet shop boys da? Husker ikke jeg Det var pet shop boys. Sangen er forøvrig å finne på Absolut music 9. spor nr 2. (om det ikkje er en "remix" då av et anna band. *kor tar eg det fra...* Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 *kor tar eg det fra...* Det kommer med direktetog fra helvete (samme tog som pet shop boys bruker) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Greetings from Hell. Har faktisk vore på togstasjonen Hell. engelskmenn elsker jo å sende postkort til venner og kjente derifra Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Tror ikke det blir noe 1000sider i dag.. Så just Starsky & Hutch, fy fanken så morro film har jeg ikke sett på lenge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 jeg vil også ha sånne fester der man barberer bort øyenbryn og limer fast ansikt til gulv. Så funneh ut. Jeg vil ha en fest der jeg ikke husker noe dagen etterpå. Kjøpe ei flaske wiskeh og litt smirre og drikke meg så fitte waisted Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Halla! Jeg har ikke så mye å fortelle for tiden. Det skjer ting på innsiden. Koker og bobler og greier. Skumle saker Forøvrig så sparer jeg ut hårene på bena fordi jeg skal vokse dem... vel... ? Edit: også har en gammel klassekamerat kommet ut av skapet og innrømt at han er bifil Endret 18. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg vil ha en fest der jeg ikke husker noe dagen etterpå.Kjøpe ei flaske wiskeh og litt smirre og drikke meg så fitte waisted Jeg og, men tror ikke det er så lurt atm. Nå har jeg prøvd å få til litestep, men fikk det ikke til. Noen som har en fin-fin hjelp? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 jernteppe her nå, hvem sang den derre "go west" eller hva den nå het? det var yndlingssangen min før Mange gode sanger jeg ikke har hørt på lenge.. lemon tre, fks. hvilket år er den fra? Dere husker den sikkert. And all that I can see, and all that I can see is just another lemontre. And I wonder.... noe slikt. var det i 96-97? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) jernteppe her nå, hvem sang den derre "go west" eller hva den nå het? det var yndlingssangen min før Mange gode sanger jeg ikke har hørt på lenge.. lemon tre, fks. hvilket år er den fra? Dere husker den sikkert. And all that I can see, and all that I can see is just another lemontre. And I wonder.... noe slikt. var det i 96-97? Denne? Trodde den var skikkelig gammel jeg... Endret 18. april 2004 av PT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Denne? Trodde den var skikkelig gammel jeg... Den var funneh. Karaokemateriale til en fest Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ja. mulig det. husker ikke hvem som sang den. Sikkert en nyinspilling. Men jeg tror jeg legger meg nå. Våkner opp til en ny dag meg farcry i morgen, og jeg er ferdig med innebanene. tror jeg. er ute nå ialefall. EDIT: er trøtt ja så ikke hva som stod på toppen av linke til B|Real Og hvordan får man til dette tegnet: "|" Er det på tastaturet, eller er det i den tengsettingsboksen i windows? Endret 18. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Tror ikke pc'en som jeg har nå klarer farcry desverre Pokkers hovedkortdrit. Stuck med å se filmer, forum og yatte til musikk... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Du kan få lov å hjelpe meg da B|Real, ekke det kos? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 er dere naboer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Halla! Jeg har ikke så mye å fortelle for tiden. Det skjer ting på innsiden. Koker og bobler og greier. Skumle saker høres ut som en forelskelse bygger seg opp med første øyekast Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 EDIT: er trøtt ja så ikke hva som stod på toppen av linke til B|RealOg hvordan får man til dette tegnet: "|" Er det på tastaturet, eller er det i den tengsettingsboksen i windows? Du er trøtt ja, for det var jeg som kom med linken | får man vel ved å trykke på tasten over TAB som igjen er over Caps Lock (hvordan fikk du skrevet tegnet hvis du ikke finner det på tastaturet elns? ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Og hvordan får man til dette tegnet: "|" Er det på tastaturet, eller er det i den tengsettingsboksen i windows? Tasten til venstre for 1-tastern. DiMiles, kjempekos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg