Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg begynte å trene i sommer var det vel men det varte ikke lenge og var dessuten useriøst. Har lyst å trene for fullt men eg er blitt så forbanna lat for tiden. Det er helt sykt. Orker ikke en dritt. :gretten:

Vil du være treningskameraten min da? Signe opp på et Treningsstudio og trne 3ganger i uken elns..

Er btw på jobb nå.. ikke så mye og gjøre nei

Lenke til kommentar
I dag gidde rjeg ikke gå på fascistleiren!

...som i skolen? fin oversettelse, i tilfelle...^^

hmm, jeg tror jeg er lavest av guttene som har nevnt høyde her, er 175 og det har jeg vært lenge nå... tror jeg er ferdig med å vokse, jeg... carina er høyere enn meg, det er litt snodig... til gjengjeld veier jeg 72 og hun under 55, da, så der er ting som det skal... (vel, hun er kanskje litt vel tynn, egentlig - stakkaren...)

jeg må ringe etter ferie etterpå, jeg - må få fri den søndagen jeg skal være hos carina, håper håper håper det går bra!

men nå skal jeg jobbe videre på radioreportasja mi, den blir så SUUUUUUUUUUUGEN....

Lenke til kommentar

har jeg fått uttrykt min frustrasjon over server-systemet her på skolen før? alle macene er kobla opp mot en PC-server på 120GB (som er IKKENO når man jobber med media), på et 10Mb-nettverk (så JA, det går JÆVLIG tregt å dra over filmråstoff og sånt)... det som imidlertid er verst er at ALLE som kopler seg på serveren har like rettigheter på den; lese OG skrive... men man kan imidlertid IKKE skrivebeskytte noe PÅ serveren...:roll:

noen ganger får jeg lyst til å bare gå inn og slette alt som er der bare for å lage litt kaos...:p

Lenke til kommentar

Hysj da.. Her snakker vi ikke om nettverk ut altså..

Kjører selv Gbit over en 1meter lang Cat5e kabel. Har ikke testet hastigheten enda ,men gleder meg til og teste.. Håper på 50mbs (begge maskinene har raid så hardiskene klarer lese\skrive hastigheten)

wee.msn flashet ;);)

Lenke til kommentar
Fikk endelig lodda disse vifte ledningene.

For en skole. De holdt på og legge Gbit på gamleskolen da jeg gikk ut. Gbit til hver etasje bare. Ble for dyrt og legge så laange kabler over ti lhver eneste switsj..

Var jo 100mbit da.. Ikke såå dårlig (vi hentet med 35mbs ifra Internett da =D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...