Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Idag kom jeg meg på jobb uten å forsove meg Er like rolig idag og... mhm.... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 I dag gidde rjeg ikke gå på fascistleiren! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Eg begynte å trene i sommer var det vel men det varte ikke lenge og var dessuten useriøst. Har lyst å trene for fullt men eg er blitt så forbanna lat for tiden. Det er helt sykt. Orker ikke en dritt. :gretten: Vil du være treningskameraten min da? Signe opp på et Treningsstudio og trne 3ganger i uken elns.. Er btw på jobb nå.. ikke så mye og gjøre nei Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 I dag gidde rjeg ikke gå på fascistleiren! ...som i skolen? fin oversettelse, i tilfelle...^^ hmm, jeg tror jeg er lavest av guttene som har nevnt høyde her, er 175 og det har jeg vært lenge nå... tror jeg er ferdig med å vokse, jeg... carina er høyere enn meg, det er litt snodig... til gjengjeld veier jeg 72 og hun under 55, da, så der er ting som det skal... (vel, hun er kanskje litt vel tynn, egentlig - stakkaren...) jeg må ringe etter ferie etterpå, jeg - må få fri den søndagen jeg skal være hos carina, håper håper håper det går bra! men nå skal jeg jobbe videre på radioreportasja mi, den blir så SUUUUUUUUUUUGEN.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jippi, enda en dag. Skolen begynner 0945, og her sitter jeg. Jaja, får se om det er mulig å rekke den, 4km. Det burde vel ha muligheter. Håper jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sitter og legger inn windows på 11 bærbare maskiner jeg. Skikkelig kjipt arbeid.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sitter og legger inn windows på 11 bærbare maskiner jeg. Skikkelig kjipt arbeid.. Identiske ? Hva med Ghost ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Driver med Ghost. Men det tar tid når man skal bruke ghost. Taste inn passord , tømme eventlogg , kjøre sysrep.. Også skal det jo lapper på maskinene også.. Tar tid uansett.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (?) på Msn... Prøv det... HJELP!!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 har jeg fått uttrykt min frustrasjon over server-systemet her på skolen før? alle macene er kobla opp mot en PC-server på 120GB (som er IKKENO når man jobber med media), på et 10Mb-nettverk (så JA, det går JÆVLIG tregt å dra over filmråstoff og sånt)... det som imidlertid er verst er at ALLE som kopler seg på serveren har like rettigheter på den; lese OG skrive... men man kan imidlertid IKKE skrivebeskytte noe PÅ serveren... noen ganger får jeg lyst til å bare gå inn og slette alt som er der bare for å lage litt kaos... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (?) på Msn... Prøv det... HJELP!!! I FUCKIN' KNOW! Jeg skrev et ord med (?) etter seg igår og fikk SJOKK! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 10mbit nettverk og dere driver med Videoredigering? Nei det er ille altså.. Har Gbit hjemme da =D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 10mbit nettverk og dere driver med Videoredigering? Nei det er ille altså..Har Gbit hjemme da =D ...og ISDN *grin* Hjemme går det på 100Mbit og 54Mbit trådløst ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hysj da.. Her snakker vi ikke om nettverk ut altså.. Kjører selv Gbit over en 1meter lang Cat5e kabel. Har ikke testet hastigheten enda ,men gleder meg til og teste.. Håper på 50mbs (begge maskinene har raid så hardiskene klarer lese\skrive hastigheten) wee.msn flashet ;) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vi har 10mbit her også Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fikk endelig lodda disse vifte ledningene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fikk endelig lodda disse vifte ledningene. For en skole. De holdt på og legge Gbit på gamleskolen da jeg gikk ut. Gbit til hver etasje bare. Ble for dyrt og legge så laange kabler over ti lhver eneste switsj.. Var jo 100mbit da.. Ikke såå dårlig (vi hentet med 35mbs ifra Internett da =D ) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 For en skole? som ikje hadde lodda vifteledninger? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 For en skole? som ikje hadde lodda vifteledninger? Klarte og sitere feil post.. Men hvordan loddet du dem? Med lighter? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nei, eg var litt giddalaus og stakk ned på elektro for å får folka der til å lodde for meg : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg