Wabby Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fest i Arendal, og alle er velkommen Noen som kommer ? Bare ring... PS: Hartge, Majken savner stemmen din... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fest i Arendal, og alle er velkommen Noen som kommer ? Bare ring... PS: Hartge, Majken savner stemmen din... Me Me Me! Jeg kommer nedover om noen timer Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Wabby: Jeg skal ut i Arendal i kveld! Hvor er det fest hen? Edit: Øl kjøpt Endret 17. april 2004 av bfisk Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jippi, i dag kjøpte jeg meg en blåklader jakke, super kvalitet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jah, da blir det vist enda en kveld i grotta og drive dank. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 party på BI kjelleren i sandvika!! drar nå om en time på vors!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Også til Tirsdag så er det Oslo tur med klassen, skal på teknisk museum blablabla ØYH! Jeg bor 5 min fra teknisk museum. Lyst til å komme på besøk? WTF? JEG bor 5 min fra teknisk museum. :O I hvilken bydel/sted ligger det igjen? *begrave seg i et game med Starcraft* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Pen quote Jeg fant en sang som jeg har lett etter i noen år. Var et soundtrack til Psycho Realm - La Conecta, en outro sang. Og ENDELIG fant jeg den! Ich bist happy! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Da har jeg formatert alle harddiskene mine, men fikk tatt backup av det viktigste. Men er alikevel ganske trist. mista vel en 60-70 filmer. : Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva er dette ? Jeg skal ha siste ordet! BÆSJ! Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Også til Tirsdag så er det Oslo tur med klassen, skal på teknisk museum blablabla ØYH! Jeg bor 5 min fra teknisk museum. Lyst til å komme på besøk? WTF? JEG bor 5 min fra teknisk museum. :O I hvilken bydel/sted ligger det igjen? Tror Jens vet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Altså, LES Nettikette anngående Unødvendig Quoting for det ovenfor var serriøst ELENDIG quoting! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Pen quote Jeg fant en sang som jeg har lett etter i noen år. Var et soundtrack til Psycho Realm - La Conecta, en outro sang. Og ENDELIG fant jeg den! Ich bist happy! Man du skulle spurt meg så hadde du fått den med engang. Sitter og hører på den nå faktisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Pen quote Jeg fant en sang som jeg har lett etter i noen år. Var et soundtrack til Psycho Realm - La Conecta, en outro sang. Og ENDELIG fant jeg den! Ich bist happy! Man du skulle spurt meg så hadde du fått den med engang. Sitter og hører på den nå faktisk. Erm...ser på innlegget mitt nå og det var ikke den sangen jeg mente jeg skulle ha, men Friends of Distinction - Going In Circles. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Anyways digg å være hjemme idag. Var hos min søster på familie besøk og det ble litt for mye støy og stress for meg. Måtte jo ta med meg hunden og det ble bare stress med chelsea som ikke takler santoz og de begynte å sloss pga mat som en unge hadde kastet til de. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Auee! Spilt håndball siden 08.00 nå og i siste kampen klarte jeg å ødelegge håndleddet mitt...lurer på om jeg skal dra å ta røntgen nå eller etterpå Er i hvertfall VONDT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 *fundere på når vi feier nytt jubileum på forumet* nå er det herved på tide og lage seg noen skikkelig usunne burgere Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 @ B|real : var inne på informasjonen din. og så slo det mot meg. Er du født i 1985? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg