SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Er bjaa full? Hmm sitter og vurderer å dusje :/ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 det kan være flelr faktorer snowdog 1.full 2.trøtt 3.kombinasjon av begge delr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 hehe i knew it! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Nei nå skal jeg legge meg assøp Er frobanna dritt og sove i sofa men jeg får ovelreve dnen gangen Natta norge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Arghhh forferdelig å sove i en sofa i fylla hos andre. Når eg er full og skal legge meg så er det akkurat som om eg var syk. Er ikke noe som å sove i sin egen kalde seng men man slikker sine sår etter all den drikkingen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 OMFG!! http://www.snopes.com/photos/bugs/camelspider.asp#photo OMFG. Dog, utrolig tøff site! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Idag våknet jeg opp med hodepine fra helvete.. faen ta!! Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi ! Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Woho så heldig du er Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Har Naturfag prøve på mandag jeg, om Sex og samliv Også til Tirsdag så er det Oslo tur med klassen, skal på teknisk museum og til Dagbladet eller VG ellernoe, også får vi noen timer i byen da etterpå Btw, ny sigg = Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Har Naturfag prøve på mandag jeg, om Sex og samliv Fikk 5 dær jeg.... Vi har Historie på mandag!.... skal jobbe heile helga så vet ikke hvordan jeg skal få lest... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) far cry var er ikke så kult som jeg trodde. i begynnelsen var det bra, ikke noe stress liksom, men uti der med mange monstre blir det stress. Men selv som singelplayer ikke var så bra, er sikkert multiplayer bra. Gleder meg til å teste det på lan Endret 17. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Btw, ny sigg = Så "GUD" skal tilgi de som blir sendt ut ufrivillig? "Jaok" Pen logikk. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Btw, ny sigg = Så "GUD" skal tilgi de som blir sendt ut ufrivillig? "Jaok" Pen logikk. Han sier uansett at han ikke har noe til overs for krigen i irak.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Han sier uansett at han ikke har noe til overs for krigen i irak.. Joda, men måten han sier det på. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Også til Tirsdag så er det Oslo tur med klassen, skal på teknisk museum blablabla ØYH! Jeg bor 5 min fra teknisk museum. Lyst til å komme på besøk? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 Jippi !Matte-heldags på mandag, og jeg må forbrede meg i helga! Også til Tirsdag så er det Oslo tur med klassen, skal på teknisk museum blablabla ØYH! Jeg bor 5 min fra teknisk museum. Lyst til å komme på besøk? WTF? JEG bor 5 min fra teknisk museum. :O Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 far cry var er ikke så kult som jeg trodde. i begynnelsen var det bra, ikke noe stress liksom, men uti der med mange monstre blir det stress. Hva sa jeg Tor? Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 At du syns det var skummelt? Hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg