dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 "Du kan bruke mer enn 160 tegn her, skjønner du." -psilocybe om sms-språket. Haha, jeg har ikke ledd så godt på lenge. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg eller sang Sandra nogenlunde OK i dag? På refrenget bl.a. (hvis du nå vil irritere meg maks med å komme med "Idol-er-så-teit-og-bare-idioter-ser-på-det" så kan du godt la være.) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg eller sang Sandra nogenlunde OK i dag? På refrenget bl.a. (hvis du nå vil irritere meg maks med å komme med "Idol-er-så-teit-og-bare-idioter-ser-på-det" så kan du godt la være.) til å ha vært stum hele dag så ja Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Enig DiMiles, hun sang faktisk bra! Margaret sang bra hun og faktisk, men tenker hun går ut også. Susanne vinner hele shiten Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hmmm, jeg tenkte at jeg var fri for idol när jeg var her i Tüskland, men nei, idolfrikza pä forumet diskuterer det stadig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har det vært en fin dag i Tyskland? Nå stikker jeg på Lan, det blir bare 5stk, men er vel bedere enn og bare sitte hjemme med mamma :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Dette kommer vel ikke noe overraskelse men eg hadde tatt alle damene som er med i idol nå. Edit: HARDT! Endret 16. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Dette kommer vel ikke noe overraskelse men eg hadde tatt alle damene som er med i idol nå. Edit: HARDT! No suprise Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF!Maria gikk ut. i know. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=232767 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Verden går under!!!!11 Er det rart det er krig? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF!Maria gikk ut. Hun gikk ikke ut. Hun gikk hjem til SnowDOG. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 woho, serie om Teslacoils på Discovery Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hmmm, jeg tenkte at jeg var fri for idol när jeg var her i Tüskland, men nei, idolfrikza pä forumet diskuterer det stadig Nope,du kommer aldri fra Idol...pass på å se på Tysk Idol da Håper du har det fint der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF!Maria gikk ut. Hun gikk ikke ut. Hun gikk hjem til SnowDOG. hun hadde ikke komt ut i live. Anyways kjeder ræven av meg. Istuen sitter de og ser på LOTR TT på lerret men på spansk. FFS! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hm, jeg og noen andre prøver å få til å spille Baldur's Gate online. Virker utrolig gøy, men vet ikke om vi får det til... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Nå er jeg lei meg Hadde flunkende ny signatur idag, med blandt annet ""Dette er så leit og trist, Joachim har blitt nynazist. Han er ikke en av oss, han har hjelm og hakekors."" der. Også blir den fjernet for personangrep!? JoachimR .. var vell ikke nødvendighvis han den var rettet imot da... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Forbanna lydreklame på VG, hater og ha høytalerene på høyt nivå **¤K#=)¤UP#¤)=(Y¤(/)&")/#&)"%%!¤!(%!! når kommer det første søksmålet pga skader etter lydreklame? Og dette blir vel også koselig %&¤&%¤#&%¤#/&%#"! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 JoachimR .. var vell ikke nødvendighvis han den var rettet imot da... La heller slike tema ligge så slipper du at slikt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg