b-real Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 *Edit*Good Morning B|Real ! Hvilken tråd skal stenges idag ? Yehy! Den var ufortjent Jobber med meg selv. Genial yrkestatus Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 det er billigere gjennom jobben til fattern Hehe, den feilen gjorde jeg også ( egentligfattern min men det var jeg som oppfordret), men det var en p4 2,8 med 533mhz bus (grøsss) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 det er billigere gjennom jobben til fattern Hehe, den feilen gjorde jeg også ( egentligfattern min men det var jeg som oppfordret), men det var en p4 2,8 med 533mhz bus (grøsss) tenk på barna i afrika som ikke har pc engang! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 tenk på barna i afrika som ikke har pc engang! Tja, men jeg hadde ikke kjøpt meg pc fra dell selv om jeg bodde i afrika.... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) tenk på barna i afrika som ikke har pc engang! Tja, men jeg hadde ikke kjøpt meg pc fra dell selv om jeg bodde i afrika.... Hadde du kjøpt fra hp da eller? edit: i følge alle redd barna reklamene så ser det ikke ut til at de har hverken postadresse eller husnummer nedi der, så webbutikker hadde jo vært uaktuelt. Endret 15. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Tja, men jeg hadde ikke kjøpt meg pc fra dell selv om jeg bodde i afrika.... Nåja... Tror jeg skal sløve litt med sopranos jeg.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Vell...Hva skjer med dere i helga da? Drikke hjemmebrent? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Drikke hjemmebrent? Ja, hva ellers? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Drikke har eg ikke gjort på evigheter. kan ikke huske kortid sist gang eg drakk meg full. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg har ikke vært møkkings på en stund. Var rimelig bedugget på juleballet dog, da gikk det en halv kasse pils for vors på et par timer, og 3-4-5 pils i byen, samt 2 glass champagne. Kassebil her på forumet er en kamerat av meg. Var vors hos han. Han presterte og spy i klasserommet dagen etter da - under skoleavslutninga med utdeling av terminmeldinger og si-hadet-før-sommern-stund. Satt bare rett opp og ned, og spydde ut over pulten. Oho, nei, det var fest, det. Edit: Juleballet i forfjor - da jeg gikk i 1. - det var også party. Jeg og en kamerat delte en helflaske på vei til byen, vi rakk ikke vorset. Da var det 2 dl utblanda sprit og 2dl shotting sånn ca, på den timen vi brukte til byen. Detta var 60%. Kvelden videre er noe slørete, men jeg husker at jeg drakk to ice med en tredje kompis og fikk noe pærevin av noen jeg ikke kjente. Var en liten smule fyllesjuk dagen etter Endret 15. april 2004 av bfisk Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Mistet batteriet til st55en min sist fylla. Så nå bruker jeg en sugen 5110. Men men, får se om det blir noe til helgen, eller kanskje jeg bare tar et lan, begynner å bli noen måneder siden sist. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 SP har jo et prosjekt de kaller "Hjem for en femtilapp" - all ungdom skal kunne komme seg hjem på kvelden for 50 kr. Jeg vurderer og lage en kampanje jeg vil kalle "Full for en femtilapp". Hadde det slått an? Hva med "Full og hjem for en hundrings" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 "Til festen, fyll og tilbake for en hundrings" Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 off, er forkjølet... Føler meg helt crappy. urk Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Huff engelsktentamen i morgen. Men de som har bærbar pc får bruke det Tror dette går bra.. Sitte på datasal med internett og greier mens man har tentamen er jo greit Da hopper jeg i sovesofaen folkens! Skrives i morgen.. -Over/ut Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Nå skal det bli godt å krype oppi senga. Natta B|Real. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Natta Jensemann Du har blocka meg på Msn :O Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Nikkor eg har blokket deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Sopranos S4 siste episode. Og så er det feil med fuckings fila så jeg får ikke sett de 5 siste minuttene Pokkers møkkdrit. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Nå henviser ikke jeg til at du har lasta ned fra kazaa, men har i flere tilfeller hørt om filmer og lignende der de 10-15 siste min er fjernet fra Men nå har jeg kommet meg på jobb.. colan er fremme og jeg sitter å tukler med linux what a wonderful friday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg