SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 But you guys love it! I know u do. Hehe anyways. Ikke mange som er våken nå nei. Netopp hentet meg en skål med is og baileys. Mmm nam.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Slenge meg litt med på forumschatten jeg også.. Har akkurat betalt regninger nuh.. "så mye hadde jeg" *vise frem 10.000 skinnende mynt i nevene*,.. nå er jeg nedre i bittelitt over 500 kroner.. og Det skal vare ut måneden.. og jeg skal på fest til helga og allting!? :grine: Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dra på festen og snylt alkohol fra vennene dine. eller lån noen kr? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dra på festen og snylt alkohol fra vennene dine. eller lån noen kr? [festmodus:on] :nice: [festmodus:off] Jeg har faktisk noen alkoholer på flaske; 1 liter med Absolut Vanilje, 0,5 liter med Absolut Mandarin, 3 liter med cognac (av fint slag), litt whiskey, og 0,5 liter Jack Daniels.. men, jeg er egentlig en øl-drikkende dud.. Men, det skal nok gå ned! hehe.. Men, det går litt med ute på byen.. også skal jeg til Oslo (hvor jeg ikke bor lengere, -men skal flytte tilbake til), så da går det med bensin, for tanken min er tom.. Uansett, det går nok.. På fest skal jeg! [festmodus:on] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Da får jo du ofret deg for festen og ikke noe mat til neste lønning eller vær hos mor og får mat der. Har alltid funnet en eller annen måte å komme meg på fest uten penger. Vel til de festene som var veerd stresse for. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hmz.. Vi får se hvordan det går.. På fest har jeg ivaffal jækla lyst! og nei, en mams kan vel ikke la sin eneste sønn sulte, kan hun vel!? Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sinnsykt så mye posting jeg måtte jobbe meg igjennom siden 13.30 i dag. Geeeez Tror ikke jeg gir revolutions mer enn en 4er. Flott film uten tvil, men ikke en ending som lever opp til filmene. Uansett flotte effekter som blåser rævva av deg. Det har vært en fin dag...og avslutter den med å sitte på jobb. bah Btw snow: jeg er 194...noen høyere? 90 kg også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nesten 2 meter det. Vel eg er ikke liten hvis man tenker på gjennom snitts høyden som om eg ikke husker feil er 1.75 eller noe. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Neida det er ikke så lite det da. Det begynner å bli lite når man synker under 1.65. Tenkte jeg må begynne å trene igjen. Har vært en del måneder med idle tid. Har ikke gjort piss på den fronten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Eg begynte å trene i sommer var det vel men det varte ikke lenge og var dessuten useriøst. Har lyst å trene for fullt men eg er blitt så forbanna lat for tiden. Det er helt sykt. Orker ikke en dritt. :gretten: Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Eg begynte å trene i sommer var det vel men det varte ikke lenge og var dessuten useriøst. Har lyst å trene for fullt men eg er blitt så forbanna lat for tiden. Det er helt sykt. Orker ikke en dritt. :gretten: Jo har samme følelsen. Akkurat nå er det kun jobb/ sove når jeg har jobbe dager. ellers er det fyll/sove når jeg har fri. I morgen skal jeg på cafe å laxe litt tror jeg. Noe sånt, ellers stikker jeg å bowler. Sist fredag klarte jeg å få 4x strike etterhverandre...ikke værst. Fikk ikke noe rekord da.Men gøy uansett. Vant med god margin. Men ellers suger jeg i bowling...tror det var noe med den discobowlinga som gjorde det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hmm nå fikk eg lyst å bowle eller noe. DEt er enten fylla eller hjemme hos kompiser og ser på tv elns. Finne på noe annet som å bowle eller spille billiard. Lenge siden nå. Du må spille mot bjaa. Det er jo han som er the kingpin. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 :hehe jo har jo lest det da. Jeg er mer sånn der det går på flaksen. Samme i biliard, har ikke skillz i det hele tatt. Men moro er det. Kjører litt go cart i ny og ne også. Må gjøre litt anna enn bare å sitt på ræva. Blir liksom litt for mye. i neste uke skal jeg dra å svømme litt med ei på jobben. Tror det blir 2 eller 3 ganger, skal se om det er noe gøy. Svømmehallen er bare 1 min med bil fra huset mitt, men får vel være gentleman og hente henne da . Må få tankene mine på noe annet når dama drar tilbake til australia. Søndag stikker hun. Da blir jeg nok å kompansere med store kvantum alkohol i følgende uke siden jeg har fri da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hehe så du har allerede en våt "date". Hehe din skurk. Eg legger meg. Klarer ikke mer. Har satt maskinen til å laste masse UFC og PRIDE og K1 vidz. God natt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hehe så du har allerede en våt "date". Hehe din skurk. Eg legger meg. Klarer ikke mer. Har satt maskinen til å laste masse UFC og PRIDE og K1 vidz. God natt. Hehe neh hun har type allerede. Eller det er et litt rustent forhold...anyway så tror jeg ikke at jeg kommer til å finne noen ny med det første. Har innsett nå når hun drar at det er litt mer følelser inne i bildet enn jeg trodde. Trodde dette skulle gå greit...men skjønner at det kommer til å hardt. Sinnsykt bra dame som jeg må slippe. :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 F@en ta kjærligheten igjen! Måtte kjærligheten brenne. *føler med term* Korfor skal det være så vanskelig? Korfor? :riste oppgitt: *tvinge seg til å slå av skjermen og legge seg* Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hehe du skulle gå å legge deg.... cheater... Jeps ****** ta kvinnfolk. Jeg klamrer meg til et lite håp om at hun kommer tilbake i februar om hun får ny jobbtillatelse. Saksgangen går så forbanna tregt. Men tror ikke jeg burde gjøre det ettersom det kun gjør det værre om jeg skal gå å vente. Må prøve å komme meg videre...Men fra søndag av blir det en del deppe poster regner jeg med. ....også på helt motsatt side av kloden... ikke akkrat som om jeg bare kan stikk å besøke henne uten å grave et stort hull i privat økonomien. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dokkor snakket vel engelsk? Det kommer til å ta evigheter med å få jobbtillatelse. Kanskje det burde opprettes en kjærlighets sorg tråd. Ok denne gangen legger meg. God natt. hei. Mitt nick er SnowDOG_ og eg er forumholiker :grine: Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dokkor snakket vel engelsk? Det kommer til å ta evigheter med å få jobbtillatelse. Kanskje det burde opprettes en kjærlighets sorg tråd. Ok denne gangen legger meg. God natt. hei. Mitt nick er SnowDOG_ og eg er forumholiker :grine: hehe your addicted Men ja snakker engelsk, hun har gått et norskkurs på 3 mnd'er, og snakker temmelig bra norsk til kun å ha vært hær i et år. Synes det er litt arti å trene henne opp. Men jeg foretrekker å prate engelsk når jeg er sammen med henne. Blir mye enklere på den måten. Om det opprettes en kjærlighetssorg tråd kommer den vel kun til å være fylt med :grine: :grine: :grine: smilys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg