BeFs Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har nettopp våknet. Men tror jeg skal legge meg igjen snart. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Hey a man's gotta do what a man's gotta do. ' Neida. Er det seksuelt å trøste? I ditt tilfelle? jupp jupp jupp Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 hmm tror jeg må gjøre noe alvorlig med denne døgnrytmen.. natt natt.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 JAAAA Jeg klarte å stå opp tidlig, jeg har brutt den ondskapsfulle døgnrytme sirkelen. Ble bare 4 timers søvn inatt though. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Til syvende og sist så klarte jeg å dra meg ut av senga. *takk Term, Magne og mine 4 vekkeklokker* Igår klarte jeg ikke å stå opp og da var der fler som vekkte meg... Ikke bra. Men nuh er jeg på jobb og klar for nye (ehhrm) utfordringer *Edit* Good Morning B|Real ! Hvilken tråd skal stenges idag ? Endret 15. april 2004 av Wabby Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 God morgen Wabby her har du Kine i ny versjon. Nå ikke bare med dott i høyre øret, men en ny og bedre utgave hvor hun har dott i BEGGE ørene! Woho! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Nå har vi yrkesveiledning på skolen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 follow with. mulig du får bruk for det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Joa, må nok det, men det er veldig kjedelig... Men, skal til Tyskland i dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Tyskland er kult Skal du kjøre brumbrumbil med noen? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Buss, men skal kjøpe masse drikkevarer og godteri! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Buss, men skal kjøpe masse drikkevarer og godteri! Mhm, noen som har det Var i Tyskland for 1 mnd siden... Vil ned igjen *savner Bratwurst & tysk pils* Du får ha en skikklig fet tur Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 nam anm Jogert er godt mt qtec cabb kommer til og bli så fint når jeg er ferdig og lakke det .. helt svart .. eneste som var pes var at toppPlata var en del av den berende konstruksjonen så jeg må demontere hele datan får og lakke toppen :C Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 nam anm Jogert er godt mt qtec cabb kommer til og bli så fint når jeg er ferdig og lakke det .. helt svart .. eneste som var pes var at toppPlata var en del av den berende konstruksjonen så jeg må demontere hele datan får og lakke toppen :C Puss puss, så får du en suss, puss så får du en suss! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Da har jeg også stått opp. Spiser frokost og hører på Metallica... Kine, jeg har også propp i det ene øret, etter jeg tok høretelefonene litt for langt inn... Det går ikke bort joh, irriterende. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg våknet i 07 tiden idag, ganske bra iogmed at jeg ikke går skole. Har trent, nå sitter jeg og hører på prodigy på logitech z2200. Fikk klage på at lyspærene nede dirret. og da har jeg bare på 1/4 volum. Endret 15. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 bfisk, don't be, vi vet at matte for deg equals sexual pleasure. ----- Jaja, tentamen overstått - nynorsk i morra. Fagskriving. Burde lest, men det er så fint vær ute. Får håpe, for guds skyld, at det kommer en totalt boring, plain plankeoppgave jeg kan træle med. Nå er det så fint vær at jeg kunne ... gått ut! Catch you later Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Da har jeg også stått opp.Spiser frokost og hører på Metallica... Kine, jeg har også propp i det ene øret, etter jeg tok høretelefonene litt for langt inn... Det går ikke bort joh, irriterende. Lurer faktisk på om min mirakuløst har forsvunnet.. men det bør jeg vel ikke si.. for da kommer den bare tilbake. Den er sikkert der i morgen tidlig vaff.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Da har jeg også stått opp.Spiser frokost og hører på Metallica... Kine, jeg har også propp i det ene øret, etter jeg tok høretelefonene litt for langt inn... Det går ikke bort joh, irriterende. [lege] Hei, det kan være ørevoks som er dyttet langt inn og trenger en øreskyll for å få det ut. Det kan fåes på de fleste apoteker. [/lege] Har selv hatt det der.. Det er no drit! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 Bah, nasjonal matteprøve hatt det jeg og - gikk ikke så verst tho Trampoline+rygg=død... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg