Putekos Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Stakkar. Du gjør lekser, jeg fikser livet ditt. Aight? *trust me!* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Ellers går det bra med søppel-folket? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Tror ikke det er så mye du kan gjøre nei. (sorry mækk) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Natta. Digg dag i morgen. -Hjemme fra skolen,er litt syk. -Får tilbake den bærbare pc'en fra reprasjon. -Har blitt veldig gode venner med Mamma igjen, som jeg ikke har vært på over 1år. Digg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Grattis med rundt tall Er det noe å feire? ]http://home.no/dimiles/smily/stfu5.jpg Altså, HERREGUD? Hvor lav kvalitet er det her nå a? Elyas og Kaiern m.flere skriver jo bare piss. No offense mot dere, men dette var dårlige greier. Enig. Mere lavmål en det kommer du skjelden Jeg skal ha tentamen i 2MX i morra. Er ikke sånn supergodt forberedt... Men satser på at det går greit. Tror du klarer deg godt. I allefall det jeg har sett av siste matteprat som du tok her i SO3 Tror jeg skal sløve med en sopranos-episode jeg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 nikkor, du er "alltid" hjemme du. jævla slask. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Jeh, jeg er litt mattegeek, da, det kan jeg vel innrømme - men jeg er likvel nervøs. Denne prøven kommer jo i praksis på vitnemålet, så jeg har lyst til å gjøre det bra. Bra du krysser fingerne breal. (Ey! vi har jo ikke SÅÅ forskjellige nick, da? ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Ellers går det bra med søppel-folket? Tja var det helt til det derre satans skolepreiket. Er det noe som irriterer meg så er det skole preik om resultater på ditten og datten. Ellers så skal eg snart legge meg fordi eg er trøtt og grumpy. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Følte meg litt truffet. Jaja, jeg køyer, jeg. Nattings godtfolk. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 bfisk, don't be, vi vet at matte for deg equals sexual pleasure. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Takk for en særdeles hyggelig og underholdende aften. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 eg har ren samvittighet. What goes up must go down..... WTF har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Her er en liten "håper det går bedre kyss* Imorgen er det en ny dag og nye muligheter.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Imorgen er det en ny dag og nye muligheter.. Det skrev jeg til mamma etter en krangel. Litt etter hadde jeg gaffelmerker på håndleddet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Hey, hold hormonene dine for deg selv SnowDOG_ Tror jeg tar kvelden nå. Er skutt. Oppe til 0400 i går og så sopranos. God natt og god jul Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Hey a man's gotta do what a man's gotta do. ' Neida. Er det seksuelt å trøste? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Vi kjenner deg og de skumle baktankene dine Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Damn, har aldri postet i denne tråden men den begynner søren ta meg og bli lang. Er alle gått og lagt seg? Endret 14. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg