dimiles Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Altså, HERREGUD? Hvor lav kvalitet er det her nå a? Elyas og Kaiern m.flere skriver jo bare piss. No offense mot dere, men dette var dårlige greier. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) *skamme seg* EDIT: true Elyas Endret 14. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Det var da bare en lang diskusjon, hvor jeg begynte med å skrive noe tull til Kaiern, og så blir jeg beskyldt for postwhoring! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Postwhore meg der og postwhore mer der Jaja, hadde gym i dag. Gymlæreren vår tok dobbel salto fra en lite trampoline over på en tjukkas. Er det like vanskelig som det så ut til? Noen her som klarer det? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Postwhore meg der og postwhore mer der Jaja, hadde gym i dag. Gymlæreren vår tok dobbel salto fra en lite trampoline over på en tjukkas. Er det like vanskelig som det så ut til? Noen her som klarer det? Tror jeg ville dødd i forsøket, men jeg kan stå på hodet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Det er nok like vanskelig som det ser ut til ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 BAHH!! Møkka fisketur. Værgudene beviste engang til kor mye de hater meg og svogeren for hvergang vi skal fiske så styrt regner det. Vi måtte seff betale 100kr i bompenger i tilleg til 2x50kr for fiskekort dritt bare for å dyppe noen sluker i vannet. Arggh er dritt lei av bomturer. Eneste gøye med turen var litt det sosiale tullet som man driver men man kaster ut dupp med agn og en oter som svømte faretruende nær agnet vi satte ut. Kliss våt og uber sulten nå. Og trøtt! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Det derre med salto... Jeg kan ikke det, og jeg kan heller ikke stå på hodet, men stipe kråke og benkpress kan jeg!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Satan. Russebussen var på kontroll i dag...... Skulle liksom bare se på interiøret osv, men plutselig stod den på bremserullene og de titta på det eletriske inni. Det var ikke helt planen nei. Ineriøret gikk greit. Men bussen bremser ikke jevnt på drivakselen, den midtre akselen. Grr. På vei til biltillsynet ville den heller ikke gire til 4. gir, men på vei hjem ville den. Forstår meg ikke på automatgirkasser. Fikk en del lysfeil og noen andre småfeil også. Jippi, akuratt det vi tregnte rett før russetiden..... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Satan. Russebussen var på kontroll i dag...... Skulle liksom bare se på interiøret osv, men plutselig stod den på bremserullene og de titta på det eletriske inni. Det var ikke helt planen nei. Ineriøret gikk greit. Men bussen bremser ikke jevnt på drivakselen, den midtre akselen. Grr. På vei til biltillsynet ville den heller ikke gire til 4. gir, men på vei hjem ville den. Forstår meg ikke på automatgirkasser. Fikk en del lysfeil og noen andre småfeil også. Jippi, akuratt det vi tregnte rett før russetiden..... Det var nok koselig... Hadde tentamen i norsk bokmål i dag, og det gikk vel ganske så greit Bedritne oppgaver, though... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Hallo Hadde stil idag jeg og (nynorsk tentamen), så jeg valgte å skrive om temaet røyking og ungdommer. Trur stilen blir dårlig da, er ikke så flink i nynorsk Noen som skal ha "nasjonalprøve" imorgen? I matematikk...Det skal jeg.. Ikke at de teller så mye på karakter, men lurer på hva den kommer til å handle om Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 <---sier mer enn 1000ord Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Jeg skal ha tentamen i 2MX i morra. Er ikke sånn supergodt forberedt... Men satser på at det går greit. Grunnen til at alle (eller, Elyas av og til ) skriver bfisk under innleggene sine - tja - mebbe jeg er leet? Haha Må bare slæfe litt mellom all regninga. Var ute å kjørte en tur i stad, da hodet mitt slo seg fullstendig vrangt av all matta, og jeg mistet all min kompetanse. Jernteppe, heter det kanskje? Det var næsty. Litt frisk luft hjalp da, og såklart litt forumhoring. And, oh, jeg har 102 folk på min MSN liste, hvoran 30 er pålogget atm. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Det derre med salto... Jeg kan ikke det, og jeg kan heller ikke stå på hodet, men stipe kråke og benkpress kan jeg!! æddabædda det kan jeg så Nå er russebilen klar snart, maler den ferdig i morgen kanskje og forsterker til anlegg kommer snart. Blir koselig å sitte baki bilen å drikke. lykke til med prøve bfisk. Endret 14. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
8-) Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 achhh... Jeg skal ha nasjonal prøve i matte i morgen det er en dårlig måte å starte en dag på. Heldigvis er ike den prøven utslagsgivende sålenge vi gjør vårt beste. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Hum, i morra skal jeg på sesjon, må fylle ut det eller så uhyggelig svære arket med massevis av spørsmål på Håper jeg slipper militæret Hvorfor begynner dere med prøvene så tidlig? Vi begynner uka etter neste uke liksom. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Test! Sorry for testen. Jeg måtte bare sjekke ut noe. Hm.. kanskje denne passet best i test? *fnis* Endret 14. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Hum, i morra skal jeg på sesjon, må fylle ut det eller så uhyggelig svære arket med massevis av spørsmål på Håper jeg slipper militæret Hvorfor begynner dere med prøvene så tidlig? Vi begynner uka etter neste uke liksom. Test Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Takktakk Åsmund! Nå har jeg lest over slik at jeg føler at jeg har sånn noenlunde kontroll. Masse shit vi skal gå gjennom, men jeg håper og tror at det blir sentrale, greie oppgaver uten alt for mye hokuspokus. Da skulle det gå bra. Må bare gå og rote frem formelsamlinga mi nå Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Skole suger. Altfor mye å lese til i morra, på kort advarsel, og jeg har ikke lite å tenke på fra før av. Alt er seriøst helt kaos nå. (( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg