darkness| Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg har dott i øret, og får den bare ikke bort. har prøvd å blåse ut, gjespe, riste, trykke med fingerene så trykket skal forsvinne, men ingenting hjelper Forslag noen? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Qtip? Faan sitter på skolen nå...Har økonomi/IT pg mangler bok..hvis jeg ikke leverer oppgaven innen to timer får jeg fravær Jaja..får vel se om jeg får lånt meg en bok..fort.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 /me sitter i bar overkropp og er bare deilig Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da fikk jeg Shuttle-pc'en min! Tror jeg setter den opp selv om jeg er litt syk. Øhh, åssen tråd er dette a? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 @ Holger: Joa da er det værre Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hum, Shuttle'en funka heller ikke denne gangen. Tror Tor skal ta seg en tur til komplett og drepe alle Sender den inn en gang til nå, får en ny shuttle. Hadde vært digg å fått igjen alle pengene da. *håpe den jeg får er defekt* Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror Tor skal ta seg en tur til komplett og drepe alle Mens Tor er inne på Komplett og dreper alle, tror du han kan ta med noen harddisker og et serverkabinett til meg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ta med litt ting til meg å da, mens du først har muligheten Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kan sikkert få stappa no minner oppi hodeskallen til 'Paul' i support. Kanskje jeg tar med hodet til 'Tommy' og 'Geir' mens jeg er igang. Gøy å blir 'satt over' ifra support, vente i 10min også blir man fortalt at supportavdelingen er stengt, så må man ringe på nytt. GEGE Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hallo folkens Trenger litt hjelp her...Skulle ha startet på et filmprojekt for lenge siden på skolen. Men jeg har sløva meg vekk fra det, og nå er det bare en måned igjen til filmen skal være levert....Vi er kun 2 stykker som skal lage filmen (kan få en til å filme da), så hva kan jeg filme igrunn? Må bare ha noe fort og gæli' .. er vell på tide og starte og filme snart... Nå som sola har tittet frem igjen I helga var det en metal dude som drakk seg drita (vet hvem han er) også løp han rundt i gata her da... Så traff han på bestefaren min (som er kristen) også ropte han "Satan i helvete!!! De sterkes konge!!!" og løp etter bestefaren min som syklet... Hva er galt med metalfolk? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hallo folkens Trenger litt hjelp her...Skulle ha startet på et filmprojekt for lenge siden på skolen. Men jeg har sløva meg vekk fra det, og nå er det bare en måned igjen til filmen skal være levert....Vi er kun 2 stykker som skal lage filmen (kan få en til å filme da), så hva kan jeg filme igrunn? Må bare ha noe fort og gæli' .. er vell på tide og starte og filme snart... Nå som sola har tittet frem igjen I helga var det en metal dude som drakk seg drita (vet hvem han er) også løp han rundt i gata her da... Så traff han på bestefaren min (som er kristen) også ropte han "Satan i helvete!!! De sterkes konge!!!" og løp etter bestefaren min som syklet... Hva er galt med metalfolk? : Dette er vel noe av det som har gitt metal-folk et litt dårlig rykte. Men angående filmen, hva med å lage en dokumentar. Om hvordan f.eks metal folk er. Så går du rundt og intrjuver, så kan du i samme slengen spørre hva som er med dem og holdninger. Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du kan filme at jeg dreper komplett's supportavdeling? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Om det skal vere totalt useriøst det filmprosjektet og du kan filme akkurat det du vil så finn ei passandes dør, og film alle forskjellige måter Kramer kan komme inn på... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg klarte selvsagt å forsove meg i dag. Jeg satte kl 0700 og våknet av meg selv kl 0900. Tror jeg faktisk har skrudd av alarmen selv for mobilen lå i senga mi atmed hodeputa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hallo folkens Trenger litt hjelp her...Skulle ha startet på et filmprojekt for lenge siden på skolen. Men jeg har sløva meg vekk fra det, og nå er det bare en måned igjen til filmen skal være levert....Vi er kun 2 stykker som skal lage filmen (kan få en til å filme da), så hva kan jeg filme igrunn? Må bare ha noe fort og gæli' .. er vell på tide og starte og filme snart... Nå som sola har tittet frem igjen I helga var det en metal dude som drakk seg drita (vet hvem han er) også løp han rundt i gata her da... Så traff han på bestefaren min (som er kristen) også ropte han "Satan i helvete!!! De sterkes konge!!!" og løp etter bestefaren min som syklet... Hva er galt med metalfolk? Tja du kan jo filme mens dere wooper assen på metal idioten og lager en dokumentar på korfor vold og hevn ikke løser og men føles deilig og blablabla? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dama skal snart ned å leie to filmer. Fort! kom med forslag! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Matchstick Men og Italian Job Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Matchstick Men og Italian Job Ser ikke Ridley Scott lenger, ei remakes av feil type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg