Jarmo Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 jeg må opp tidlig i morra, noen som gidder å vekke meg? Jepp ! hva tid skal jeg sende mailen ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 hmm fikk gave av min søster idag. Ingen andre hadde gaver. ka i huleste? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 @ jarmo: hmm tror du jeg våkner av en mail når PC'en ikke står på?? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 jah. vann med sitron og eplebiter! det er livet så sent på kveld Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 aiiiii... skole i morra... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Hvorfor får vi ikke betalt for å gå på skole? Ikke nok med at vi jobber 8 timer om dagen, slik som "voksne", men i tillegg venter EN HAUG med lekser når man kommer hjem? Hvordan skal man greie å ha et LIV i tillegg? Fader ullan. Vi driver med Revy-øving her nå ... Har øvd fra 1800 til 0100.... Tenk om man hadde fått betalt bare kanskje liksom..... 30 kroner timen for alt man gjorde på hobbybasis! Da hadde det plutselig blitt litt mindre lovlig å råtne foran TVen..... To dråper Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 aiiiii... skole i morra... Jepp. Da er det genialt at man ikke får sove. Tipper det blir ganske fett når jeg etter første time innser at jeg bare har 6 igjen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Hvorfor får vi ikke betalt for å gå på skole? Fordi ingen tjener penger på oss Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Hvorfor får vi ikke betalt for å gå på skole? Fordi hjernevasking er gratis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Nei faan! Eg skal jo fiske imor...idag om noen timer. Ut på kjapp tur med hunden og legge seg. God natt folkens! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Yup vi skal på årets første fisketur. Kjøre ca 1time til ett vann med vannvittige regnbue ørret. Forhåp...bah eg kan jo se kordan være skal være imorgen. Anyways bye!..... Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Isfiske dog? ¨ Eller glem det glemte at dere faktisk har vår der nede Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 @ Holger: ja det er noe å tenkepå, men hun er sammen med en annen. så det kan ikke være hun Hun jeg snakket om var også sammen med en... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Vann funker det ikke på? det der blir jo tomat suppe Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Vann funker det ikke på? det der blir jo tomat suppe Med nok ketchup så kan du jo få en tykk nok konsistens slik at det blir litt tomat-smak, ergo tomatsuppe Men hvis du tar bare en flaske så blir det bare måsse rtøde strimler som svømmer rundt i vannet. Så man må vel gå etter siggen din, TTT. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Fiske er kjedelig, man får ikke fisk og må stå ute til langt på natt å halvsove og holde en stang ut i vannet som aldri dupper fordi man etter 10 timer finner ut at man ikke har satt på agn! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Fiske er kjedelig, man får ikke fisk og må stå ute til langt på natt å halvsove og holde en stang ut i vannet som aldri dupper fordi man etter 10 timer finner ut at man ikke har satt på agn! bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg