IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 http://home.no.net/svaking/ LOL! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Haha er det noen som ser på 60minutes nå? Om skjult markedføring? De viste en kul VR hanske til spill. Jepp.. Ser på det.. Fikk ikke sett så mye av hansken du snakker om da.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Haha er det noen som ser på 60minutes nå? Om skjult markedføring? De viste en kul VR hanske til spill. bra duy sa, jeg serp å det nå. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 http://home.no.net/svaking/LOL! Hva er det? Vil ikke ha noen side jeg.. Hare bare http://home.no.net/svaking/Wank Orker ikke og lage en hjemmeside jeg.. Tar tid det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 La oss skjekke ut dette "Cowboy bebop" *grin* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ærig talt da mann... Windows gennerelt fortjener ikke noe reaspekt! Foregive me for og ha sansen for Open Source miljøet... Selv om jeg ikke kan progge noe enda så er det faktisk en ting som intresserer meg. Er en hel del grunner til at jeg bruker Linux. Ikke bare det faktum at XP er for ustabilt.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 La oss skjekke ut dette "Cowboy bebop" *grin* En geek på max 12år som er på 4forum osv... Han er skikkelig med =D Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ærig talt da mann... Windows gennerelt fortjener ikke noe reaspekt! Foregive me for og ha sansen for Open Source miljøet...Selv om jeg ikke kan progge noe enda så er det faktisk en ting som intresserer meg. Er en hel del grunner til at jeg bruker Linux. Ikke bare det faktum at XP er for ustabilt.... jaja.. Du har helt rett. Man skulle ha fått se litt mer av hvordan windows er bygget opp ja.. SLik at alle kan finne løsningen på problemer. Men driter i og støtte noe annet som jeg må jobbe for og kunne like bra som noe jeg kan som imo er like bra. Har RH9 gående. Begynt og lære det ,men ting tar jo tid. Er jo alltid morsomt og lære også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har ikke vært noe særlig ustabil her hos meg. Måtte ta en reinstall for noen uker side pga at eg hadde skiftet så mye hw at det var like greit men det funket utmerket fordet. Jaja Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja, der var det MYE skjult rekame på slutten gitt. dr phil sin slankbok blant annet.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ærig talt da mann... Windows gennerelt fortjener ikke noe reaspekt! Foregive me for og ha sansen for Open Source miljøet...Selv om jeg ikke kan progge noe enda så er det faktisk en ting som intresserer meg. Er en hel del grunner til at jeg bruker Linux. Ikke bare det faktum at XP er for ustabilt.... Helt seriøst da: Tenk og droppe og dra opp til noen bare fordi man ikke får det riktige OSèt i en liten tid..Hehehe.. Jaja.. Får vell lære litt mer. PS: En grunn til at jeg ikke har giddi og rotet med linux før er at ISDN kortet krever så sinsykt mye instalering før det virker.. Så jeg kobler opp med 2k adv server også deler jeg nettet til linux maskina.. Litt slit ,menmen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Wow snart er vi oppe i 100 sider. På under 2 uker Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sånn går det når du SPAMMER snowdog!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 stfu *grin* Edit: blablablabla skrive mer så ikke det virker som spamm blablablabla Edit2: Skriver dere lange innlegg nå? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 nei, jeg prøver å finne ut hva en sånn sang heter.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ahh så dere slenger ikke dritt. Bra Hehe eg tror eg tar den turen eg snakket om noen sider siden. Kom vovsen. Noen som vil være med? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg orker ikke, jeg orker bare å ligge her i sengen.. jeg har tv, kjøleskap og pc her :] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://home.no/stlover/odden.ikke.ta.paa.meg.ogg <-- Odden tafset på meg og da må jeg absolutt si noe.. Bare synd han ikke har lydkort.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 huff, jeg må snart slepe meg inn på kjøkkenet og bære en ny flaske med cola inn på rommet, det er snart ikke mere igjen i kjøleskapet mitt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hmm ser at det ble lite aktivitet etter at eg gikk ut med hunden. Skaper eg så mye liv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg