Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærig talt da mann... Windows gennerelt fortjener ikke noe reaspekt! Foregive me for og ha sansen for Open Source miljøet...

Selv om jeg ikke kan progge noe enda så er det faktisk en ting som intresserer meg.

Er en hel del grunner til at jeg bruker Linux. Ikke bare det faktum at XP er for ustabilt....

Lenke til kommentar
Ærig talt da mann... Windows gennerelt fortjener ikke noe reaspekt! Foregive me for og ha sansen for Open Source miljøet...

Selv om jeg ikke kan progge noe enda så er det faktisk en ting som intresserer meg.

Er en hel del grunner til at jeg bruker Linux. Ikke bare det faktum at XP er for ustabilt....

jaja.. Du har helt rett. Man skulle ha fått se litt mer av hvordan windows er bygget opp ja.. SLik at alle kan finne løsningen på problemer. Men driter i og støtte noe annet som jeg må jobbe for og kunne like bra som noe jeg kan som imo er like bra.

Har RH9 gående. Begynt og lære det ,men ting tar jo tid. Er jo alltid morsomt og lære også ;)

Lenke til kommentar

Helt seriøst da: Tenk og droppe og dra opp til noen bare fordi man ikke får det riktige OSèt i en liten tid..Hehehe..

Jaja.. Får vell lære litt mer.

PS: En grunn til at jeg ikke har giddi og rotet med linux før er at ISDN kortet krever så sinsykt mye instalering før det virker.. Så jeg kobler opp med 2k adv server også deler jeg nettet til linux maskina..

Litt slit ,menmen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...