JohndoeMAKT Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Lurer forresten kem som har bursdag idag Gratulerer med å være gamling da snøkatten Gratulerer også til rlz som blir 17, og til diverse andre. Nå må jeg gå, fordi jeg skal kaste meg i fjorden. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Lurer forresten kem som har bursdag idag Gratulerer med å være gamling da snøkatten Gratulerer også til rlz som blir 17, og til diverse andre. Nå må jeg gå, fordi jeg skal kaste meg i fjorden. Så at du også hadde bursdag. God tur til fjorden Neida, grattis, JDM Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Grattis Vivi! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Arrrghh..Den stasjonære pesen min kræsja. Masse skumle lyder i diskene, så etter restart er begge 160GB borte..Føkk i fa**..forbanna dritt dag. "synessyndpåmegselv" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Vet du hva jeg fant ut? Det er ikke jobb i dag!! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 liksom helligdag i dag vettu Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Hjemme ifra TG, og er forkjøla Hei på alle. tbone ser ut som en serialkiller i avatar O_o Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Ja, har serielt lyst til å kille pesen min som kræsja i stad i hvertfall Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg kan gjøre det for deg tbone Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg kunne dratt på kampen nå, men mange ekser av meg skal dit og mange uvenner. Tror jeg får vite resultatet etterpå isteden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Vet du hva jeg fant ut? Det er ikke jobb i dag!! Lurte litt på hvilken butikk som skulle ha åpent i dag... Men har du lyst på en enda bedre nyhet? Siden du er oppsatt som vakt på en helligdag som i dag skal du ha lønn for denne dagen så vidt jeg vet.. Det må du be om! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Thanks Tbone for den fine kortet. Takk alle sammen. Dagne begynte litt irriterende. Våknet og gikk rett på dass. Da eg kom ut hadde hunden dritt midt i gangen og eg måtte tørke opp. Etter dette gikk eg og tok på meg jakke og sko for å lufte han og åpnet døren så løp han bort til trappen og pisset. Arrggh går inn igjen for å hente papir og sånt for å tørke mens han forsatt var i gangen og han gikk bort utenfor naboen sin dør og dreit IGJEN!! Arrgh! Nå sliter eg også litt med hodepine. Jaja kan gå en uke uten at han gjør fra seg inne. Han er 70%husren. :/ Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Thanks Tbone for den fine kortet. Takk alle sammen. Dagne begynte litt irriterende. Våknet og gikk rett på dass. Da eg kom ut hadde hunden dritt midt i gangen og eg måtte tørke opp. Etter dette gikk eg og tok på meg jakke og sko for å lufte han og åpnet døren så løp han bort til trappen og pisset. Arrggh går inn igjen for å hente papir og sånt for å tørke mens han forsatt var i gangen og han gikk bort utenfor naboen sin dør og dreit IGJEN!! Arrgh! Nå sliter eg også litt med hodepine. Jaja kan gå en uke uten at han gjør fra seg inne. Han er 70%husren. :/ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=230750&hl= haha, dagens ... ikke linken min men posten over Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Kenny000: man blir aldri satt opp på vakter på helligdager. Derimot kan man feks ha fast arbeidsrutine på en mandag Da skal man ha helligdagsbetaling. Nå har jeg vært ute og rånt med mopeden til den store gullmedaljen... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 ...og Bunnpris, the holiest of all, har åpent i dag Så nå blir det pizza på fisken! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 OK kom igjen tipp resultater! ODD - Stabæk - 2 - 0 næh Stabæk knuser ODD Jaha ja, ODD vant 2-0! Stabæk hadde ingen sjanser ODD eide hardt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Da er min første server (midlertidig) plassert. Koblet til både WAN og LAN. Endret 12. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg