Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer forresten kem som har bursdag idag :hmm:

Gratulerer med å være gamling da snøkatten :)

Gratulerer også til rlz som blir 17, og til diverse andre.

Nå må jeg gå, fordi jeg skal kaste meg i fjorden.

Så at du også hadde bursdag. God tur til fjorden :fun:

:p

Neida, grattis, JDM :)

Lenke til kommentar

Thanks Tbone for den fine kortet. :p Takk alle sammen.

Dagne begynte litt irriterende. Våknet og gikk rett på dass. Da eg kom ut hadde hunden dritt midt i gangen og eg måtte tørke opp. Etter dette gikk eg og tok på meg jakke og sko for å lufte han og åpnet døren så løp han bort til trappen og pisset. Arrggh går inn igjen for å hente papir og sånt for å tørke mens han forsatt var i gangen og han gikk bort utenfor naboen sin dør og dreit IGJEN!! Arrgh!

Nå sliter eg også litt med hodepine. Jaja :shrug: kan gå en uke uten at han gjør fra seg inne. Han er 70%husren. :/

Lenke til kommentar
Thanks Tbone for den fine kortet. :p Takk alle sammen.

Dagne begynte litt irriterende. Våknet og gikk rett på dass. Da eg kom ut hadde hunden dritt midt i gangen og eg måtte tørke opp. Etter dette gikk eg og tok på meg jakke og sko for å lufte han og åpnet døren så løp han bort til trappen og pisset. Arrggh går inn igjen for å hente papir og sånt for å tørke mens han forsatt var i gangen og han gikk bort utenfor naboen sin dør og dreit IGJEN!! Arrgh!

Nå sliter eg også litt med hodepine. Jaja :shrug: kan gå en uke uten at han gjør fra seg inne. Han er 70%husren. :/

:laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...