Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHA  :laugh:

 

Kjell Erik Homse

 

HAHA  :laugh:

Veit. Det værste med akkurat han var at selgerlederen min skulle høre på meg noen samtaler, fordi jeg gjorde det så dårlig den dagen. Jeg sier "Hallo? Hallo! Dette er Richard Helskog som ringer, er det...", snur meg og ser på skjermen. Ser da "kjell erik homse", og får den jævligste latterkrampa, sammen med selgerledern min. Griseler helt jævlig i 30sek eller noe før jeg får spurt om "kjellerik" var hjemme.

 

"Jaja, det er meg, det! Hahaha", sa han, og lo med. Sweeet :D

Hehe tror jeg må begynne med telefonsalg, høres morsomt ut :thumbs:

Ikke gå i den fellen!! Det er ALT annet enn morsomt! /me har jobbet med det i ett år snart.. Konklusjonen er at Telefonsalg SUGER!!

Lenke til kommentar

Hehe, så noe nå.

Min første post her på forumet ble skrevet 23 november 2002, og den andre 9 oktober 2003.

 

Derfor har jeg 2,5 innlegg per dag, noe som ikke helt stemmer :)

Husker jeg meldte meg inn på Gamerforumet for leeeenge siden, og så glemte jeg det. Så da jeg kom tilbake skulle jeg sjekke om jeg allerede hadde en bruker, og det hadde jeg :)

Lenke til kommentar
Ka spiller du da? Onslaught? Eg eier så det holder også!  :thumbs:

Onslaught of course.... :thumbs:

 

Jeg er vill med mantaen. :devil:

 

Jeg tror nesten jeg må kjøpe hele, med flere baner og flere spillmoduser, er det et spill som varer leeeeeenge...

 

GRATULERER MED DAGEN SNOWDOG!!!

 

Stoor virtuell bursdagskake (med 24 lys) til deg fra meg, og virtuellt bein til vofsen

 

:fun::laugh::D:laugh::fun:

 

happy-birthday.jpg

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...