ahpadt Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 På den andre siden av den andre siden, men ikke den første siden, må jeg da til en lege for å få en sjukemelding. Det koster penger. Penger er noe jeg har lite av for tiden. Dette er altså ikke bra. Jobber jeg ikke, er det egentlg ikke bra det heller, fordi jeg har en del fravær fra før, og ikke har noen egenmeldinger til gode før i august. Da har jeg sannsynligvis sagt opp, uansett. Betaler du for din egen legeregning ? Her i gården betaler modern og fadern det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Altså hallooo! De gangene eg har blottet så ble eg ikke annmeldt! Get it? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Tenkte kanskje det, Snowdog forsvinner som en vind... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Altså hallooo! De gangene eg har blottet så ble eg ikke annmeldt! Get it? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 SnowDOG har vært opptatt mann i påsken, ser jeg:http://bt.no/lokalt/bergen/article249982 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Nå kom jeg hjem for et kvarter siden, fullstendig utslitt. Kastet opp 5 ganger, og ble ikke med på nachspielet fordi jeg var LITT for full. Klokken seks kom de hjem og lagde te til meg Uansett, nå skal jeg JOGGE med en venninne - til tross for min nåværende fysiske form. Trygt? Nei, men det er jo "bare" en mil. *død ved tanken* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Ah! Lurt! Har stått snowboard i heftig bakrus, og padlet kajak... men, jogge en mil, DER går grensen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Nå kom jeg hjem for et kvarter siden, fullstendig utslitt. Kastet opp 5 ganger, og ble ikke med på nachspielet fordi jeg var LITT for full. Klokken seks kom de hjem og lagde te til meg Uansett, nå skal jeg JOGGE med en venninne - til tross for min nåværende fysiske form. Trygt? Nei, men det er jo "bare" en mil. *død ved tanken* Se heller på det som 10 korte kilometer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Helvetet starter om 6 min Må si jeg gleder meg litt også.. Litt bra for henne da, nå er det endelig henne som må pushe meg fremover Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Se heller på det som 1 million cm. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Kom nettopp hjem fra Praha folkens. Prøv å kom dere dit, om dere ikke har vært der.. fet by! Skal til praha om ca 70 timer Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Frenchie: Gled deg! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Kom nettopp hjem fra Praha folkens. Prøv å kom dere dit, om dere ikke har vært der.. fet by! Skal til praha om ca 70 timer mamma og pappa her ver der, skal vere knallbra plass, så GLED DEG! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 hvor er det egentlig? spania? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 hvor er det egentlig? spania? Tsjekkia Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Det er vel det man kan kalle en geografisk skivebom? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Sjekk pollen på Fox News. Viser at leserne er litt glade i Bush. Endret 11. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Eamon - Fuck It. Det er egentlig en fin sang, men teksten drar jo heilt av gårde.... :sic: "You even gave him head", "fuck you, you hoe, i don't want you back". Hva er det for noe dritt å ha i en ballade da? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Har du hørt reply'en til fuck it da? Fra hun dama? Den er litt funn-ey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg