Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den andre siden av den andre siden, men ikke den første siden, må jeg da til en lege for å få en sjukemelding. Det koster penger. Penger er noe jeg har lite av for tiden. Dette er altså ikke bra. Jobber jeg ikke, er det egentlg ikke bra det heller, fordi jeg har en del fravær fra før, og ikke har noen egenmeldinger til gode før i august. Da har jeg sannsynligvis sagt opp, uansett.

 

Betaler du for din egen legeregning :blink: ?

Her i gården betaler modern og fadern det :p

Lenke til kommentar

Nå kom jeg hjem for et kvarter siden, fullstendig utslitt. Kastet opp 5 ganger, og ble ikke med på nachspielet fordi jeg var LITT for full. :no: Klokken seks kom de hjem og lagde te til meg :w00t::dribble:

 

Uansett, nå skal jeg JOGGE med en venninne - til tross for min nåværende fysiske form. Trygt? Nei, men det er jo "bare" en mil. *død ved tanken*

Lenke til kommentar
Nå kom jeg hjem for et kvarter siden, fullstendig utslitt. Kastet opp 5 ganger, og ble ikke med på nachspielet fordi jeg var LITT for full. :no: Klokken seks kom de hjem og lagde te til meg :w00t::dribble:

 

Uansett, nå skal jeg JOGGE med en venninne - til tross for min nåværende fysiske form. Trygt? Nei, men det er jo "bare" en mil. *død ved tanken*

Se heller på det som 10 korte kilometer :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...