Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Dårlig gjort, ja, fordi jeg har flere venner enn dem. Sånne biatches. :lol:

Har side, men legger den ned nå, og mekker en ny en i smyg. Typisk girly-side da, sånn med rosa bakgrunn og kjip adresse. Men litt sånn rockinspirert visse steder nå også. Jeej!

Lenke til kommentar

Candyfloss, jo, det er ikke så mye å gjøre på så sent om kvelden. men jeg har sittet på dette forumet i uker nå, jeg har vært sengeliggende i en måned nå :/

CFD, jeg synes verken det er mere eller mindre utfordring å drive med vekter, du skal bli sliten uansett hva du bruker. manualer er greie til å trene visse muskelgrupper med, men jeg foretrekker å ikke bruke sånne duppeditter hvis jeg har mulighet for det.

Lenke til kommentar

Kan man slite mer... hehe..

Må seriøst venne meg av med og bruke musen ass. Blir jo helt inhabil igjen når man begynner med ren tastis igjen. Men men...

Hvor jeg skal etter Osterøybrua? Seff ass.. hallo? Jeg har bodd på øyen i 5 år så jeg kjenner både den og Arna ganske godt når det gjelder kollektiv trafikk...

Jeg jeg må jo komme meg til toget da, men spørs jo om det går tog hjem igjen da, og når på dagen jeg kommer meg opp der...

Vist du mente at jeg sku komme opp... eller har du de "tvilsomme" folka ser da?

:p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Er i seng om et kvarter, bare rydde i gjesteboka. Noen jenter er visst litt keene på å kalle meg h-o-r-e :grin:

Kanskje det er en grunn til det da? Det må være en grunn (selv om den ikke behøver og passe til hva dem liker og kalle deg)

Grunnen er så enkelt som at jeg hadde en heftig krangel med dem før, og nå skjønner dem rett og slett hvor mye de savner meg.. :lol: Faktisk er det ikke gutter som er verst med å si h-o-r-e, it is girls!

Uansett så legger jeg meg nå..

Og tar pause fra forumet til søndag.

Au revoir! :woot:

Lenke til kommentar

Hunden min var vist ganske dårlig igår. Spydde jo og idag har hun bare sovet og tatt det med ro. Imorgen skal eg ta med til veterinaræn hvis hun ikke er bedre. Er nok noe mage greier siden hun idag har spist en del gress. Nå må eg snart på tur med henne så eg kan ta meg en sigg.

Lenke til kommentar

Må seriøst venne meg av med og bruke musen ass. Blir jo helt inhabil igjen når man begynner med ren tastis igjen. Men men...

Hvor jeg skal etter Osterøybrua? Seff ass.. hallo? Jeg har bodd på øyen i 5 år så jeg kjenner både den og Arna ganske godt når det gjelder kollektiv trafikk...

Jeg jeg må jo komme meg til toget da, men spørs jo om det går tog hjem igjen da, og når på dagen jeg kommer meg opp der...

Seff jeg mente det. Kan alltids disse buddiz`ne.. Er jo nesten med dem hele tiden så man trenger jo litt avveksling. Kalle dro jo på Exodus (og kom hjem like nedbrutt som alltid :lol: ) og lot meg og Eirik være alene. Men det går egentlig greit siden jeg og Eirk bare setter igang Diablo2 så er vi igang for natta ;)

http://home.no/stlover/kart.png

http://home.no.net/svaking/Wank/musikk/photo.jpg

Nå har du et kart og et bilde ;) Er ikke vanskelig og finne fram. Er jo bare 1hus.

Så nå har du ikke noe unskyldning altså ;)

Har btw gjort klar en datamaskin til deg ;) (XP2400 , 512PC2700 , 1200gig)

Så der røk den ja ;)

Lenke til kommentar
hjemmeside mekket uten mus, beklager, men jeg trir den kommer nok til å bli ganske dårlig!

Øh... hva mener du med det?

Har mus i maskina da, er bare at den står så langt borte nå at jeg ikke gidder reise meg for å få fatt i den. Navigerer gjennom linker med tastaturet nuh... Opera er jo bare helt genial med tanke på nevigasjonen her!! :D :D :D

*digge Opera*

Lenke til kommentar

Seff jeg mente det. Kan alltids disse buddiz`ne.. Er jo nesten med dem hele tiden så man trenger jo litt avveksling. Kalle dro jo på Exodus (og kom hjem like nedbrutt som alltid :lol: ) og lot meg og Eirik være alene. Men det går egentlig greit siden jeg og Eirk bare setter igang Diablo2 så er vi igang for natta ;)

http://home.no/stlover/kart.png

http://home.no.net/svaking/Wank/musikk/photo.jpg

Nå har du et kart og et bilde ;) Er ikke vanskelig og finne fram. Er jo bare 1hus.

Så nå har du ikke noe unskyldning altså ;)

Har btw gjort klar en datamaskin til deg ;) (XP2400 , 512PC2700 , 1200gig)

Så der røk den ja ;)

Hva har røket?

Får jeg XP? :wow: Huffameg...

Hehe.

Lenke til kommentar
hehe det huset ditt CFD er ikke lett å kjøre forbi uten å legge merke til det av en eller annen grunn.

Edit: Ka som er gale med XP? Kan du ikke bruke den? :roll:

Du sier noe.. Er så lett og kjøre forbi det uten og legge merke til det.

CCX er linux chick vetu.. XP klikker hele tiden hos henne. Kan ikke behandle det med respekt som det krever.

huff. snakker om et OS nå ffs..

Lenke til kommentar

haha.. Det er en AMD XP det er snakk om.. Jeg roter visst jeg..

Men en AMD XP 2400+ som går på 2300mhz til vanlig sparker definitivt unna for og si det slik =D

Har hatt den på 2.5ghz også og da sparker den virkelig unna når man kommer i motbakkene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...