Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, da er TG2004 nesten over og folket begynner å pakke sammen og tar farvell med nye bekjente og noen jubler når man ser at flere og flere høytalere lempes ut.

 

Er litt kipt å sitte her mens andre pakker og styrer.

Toget mitt går ikke før 16:14 og alle skal ut kl 1600 så jeg og drakiR får vel bestille taxi elns til togstasjonen og vente der :thumbdown:

Lenke til kommentar
noen som tok demo av cs finalen? mobilen klarte ikke vekke meg.

Drittmobil :nei:

Beklager. Jeg gjorde ikke. Spør DiKKy (#hw.no@undernet). Han satt å så på.

 

Tror jeg tar å pakker ned pc'en nå. Er ikke no artig å sitte her så og si alene.

Får se om jeg og drakiR finne på noe til kl blir 4.

God tur til resten av folket. Jeg har hatt en hyggelig stund her nede og gjentar det gjerne.

Lenke til kommentar
såg nettopp ferdig conair:

 

min karakt er en 4

 

det er noen "deler" av historien var kjedlig og standar, mens andre deler var uber orginalt og bra!

Jeg har ikke sett en enste film på TG.

Har sett sopranos og Naruto, men ingen ordentlig film :\

jeg er helt sikker på at jeg ikke har vert på et lan(ok kansje et) det jeg ikke har sitt film, neste år når jeg er på TG skal jeg ha en tom 160GB disk og gå med den full, sett at nettverket virker

Lenke til kommentar
noen som tok demo av cs finalen? mobilen klarte ikke vekke meg.

Drittmobil  :nei:

FFS, jeg var oppe da og fikk ikke noe Cs greier på Webcammen:/

Bare Tg logoer... :mad:

du bruker cs(spillet) for å se på klankamper.

www.hltv.org der ser du ip og slikt av noen klankamper.

 

Får jeg tak i demo legger jeg den ut på mscon.net.

venter på svar fra dikky. Har han den ikke meiler jeg tg folka.

 

åja gratulerer :)

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Hmm, jeg står ovenfor et dilemma her: En kompis har invitert meg ut til nedenes for å bade i badestampen hans klokka 23.30 i kveld - sammen med en del andre folk. Badestampen skal visstnok være god og varm, men det er jo fittefaenihelvete kaldt i lufta, og jeg hater kulde. I tillegg må jeg kjøre frem og tilbake selv, og jeg er sjuk.

 

På den andre siden har jeg muligheten til å bli sjukere - slik at jeg slipper mattetentamen på torsdag. Hvis jeg ikke har den, haler jeg i land en sekser. Eneste jeg kan oppnå med å ha tentamen er å trekke meg selv ned. I tillegg slipper jeg å jobbe, which obviously is good.

 

På den andre siden av den andre siden, men ikke den første siden, må jeg da til en lege for å få en sjukemelding. Det koster penger. Penger er noe jeg har lite av for tiden. Dette er altså ikke bra. Jobber jeg ikke, er det egentlg ikke bra det heller, fordi jeg har en del fravær fra før, og ikke har noen egenmeldinger til gode før i august. Da har jeg sannsynligvis sagt opp, uansett.

 

 

Skal, skal ikke? Vad tycks?

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...