MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 @MagE: gjett hvem som fikk nr 19000 jeg sjønner ikke heeeelt jeg fikk post nr 19000 i denne posten? ikke akkurat stort å skryte av men ok nå tok jeg han Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Hadde jeg gått almenn hadde jeg ikke hengt her, allmen må være den værste dritten jeg i det hele tatt har hørt om! hater alt som på hvilken som helst måte har en sammenheng med ungdomskolen uansett, går btw elektro, (for andre gang) Ser jeg en forbindelse her? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 noen som vet om filmen :conair er noe å se? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) div#header = <div id=header></div>kan bare brukes en gang per side for å validiere, og er nesten akkurat det samme som div.header fett nok, eg kan the basics... men ofte blir siden tullet til og den renderes helt forskjelig i browserene (IE;Opera;Mozilla).... http://forum.akam.no/index.php?showtopic=229885&st=20 familen min snakker om å skaffe oss vofse, SnowDOG, noe gode råd?synes shetlandske sauhunder er kjekke, vet egentlig ikke så mye om raser da.. Endret 11. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 noen som vet om filmen :conair er noe å se? Hehe, den er ganske tøff. En typisk god 4'er-actionfilm. (Terningkast) Jeg likte den, det er god underholdning. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 da seg jeg den (ingen vits og legge seg i natt) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 noen som vet om filmen :conair er noe å se? Bra den. Men jeg har sett den utallige ganger... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hadde jeg gått almenn hadde jeg ikke hengt her, allmen må være den værste dritten jeg i det hele tatt har hørt om! hater alt som på hvilken som helst måte har en sammenheng med ungdomskolen uansett, går btw elektro, (for andre gang) Ser jeg en forbindelse her? Hadde jeg gått almenn hadde jeg aldri blitt ferdig dessuten så hadde jeg den desidert tørreste læreren når det kommer til KSA og elektronikk, det er nettopp det jeg går om igjen edit: kort sagt: conair EIER Endret 11. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 div#header = <div id=header></div>kan bare brukes en gang per side for å validiere, og er nesten akkurat det samme som div.header fett nok, eg kan the basics... men ofte blir siden tullet til og den renderes helt forskjelig i browserene (IE;Opera;Mozilla).... http://forum.akam.no/index.php?showtopic=229885&st=20 Fjerner du "fload: left;" så skjønner firefox noe ihvertfall, gud som jeg hater firefox (personal opinion) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) familen min snakker om å skaffe oss vofse, SnowDOG, noe gode råd?synes shetlandske sauhunder er kjekke, vet egentlig ikke så mye om raser da.. Ta denne testen først da. Alt kommer jo egentlig opp til ka dere vil hunden skal gjøre og kor mye dere vet om hunder generelt. http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php Take the test Edit:Los: Thanks... eg er meget glad i rasen men at de kan være krevende merket eg idag. De kommer i "eg bestemmer litt" alderen i ca 6mnd alder og etterpå "fjortiss eg gir faen" alderen i 10-12mnd alder. Endret 11. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Huff. Tror jeg skal legge meg nå. Senga Til dere som kjeder dere, Test Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 <B|Rea|TG> KrizzE|TG, vel....ditt liv...er du som skal sitte de 10 årene du sparer med bleie og få noen til å mate deg igjennom et rør..--- strengesn sets ban on *!*@i.want.a.girl2die4.com --- strengesn removes channel operator status from B|Rea|TG --- You have been kicked from #tg by strengesn (Please leave Arne alone. (900s ban)) De folka der er flinke til å finne arne på de mest utrolige steder. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 B|Real - hvilken irc klient bruker du? la forøvrig også merke til at du snart får ett 5 siffret anntall poster God natt folkens! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 la forøvrig også merke til at du snart får ett 5 siffret anntall poster For andre gang Jeg er tidlig oppe snart melder vel kaffetørsten seg også, tenker jeg Mine skummelt nøyaktige evner forteller meg at Bifil bruker xChat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) B|Real - hvilken irc klient bruker du?la forøvrig også merke til at du snart får ett 5 siffret anntall poster God natt folkens! Xchat Endret 11. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 såg nettopp ferdig conair: min karakt er en 4 det er noen "deler" av historien var kjedlig og standar, mens andre deler var uber orginalt og bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 såg nettopp ferdig conair: min karakt er en 4 det er noen "deler" av historien var kjedlig og standar, mens andre deler var uber orginalt og bra! Jeg har ikke sett en enste film på TG. Har sett sopranos og Naruto, men ingen ordentlig film :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg