b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har vist sove lenge...7 timer. Fatter ikke hvordan jeg klarer å sove 7 timer her på TG Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har vist sove lenge...7 timer.Fatter ikke hvordan jeg klarer å sove 7 timer her på TG Hvis man er trett nok klarer man alt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 ojda, der var 5 timer sittende soving unna gjort.. jeg er så aaaaalt for trøtt fortsatt sitter å ser på matchstick men på dvd ah den så jeg også på i går kveld! den er så morsom! Uansett, i går var jeg og noen venner hos en kompis, også bare bestemte vi oss for å overnatte der. hvis noen lurte på hvor jeg har vært liksom hehe, jeg leste nettopp den derre sex-tråden. fy faen så morsom Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Ingen over, ingen ved siden "enda"... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Du er heldig da, selv om jeg ikke liker USA ville jeg likt det Aye... skal bo hos pappas tremenning gleder meg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Aye... skal bo hos pappas tremenning gleder meg Hvor i USA? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Michigan, nærmere bestemt Frankenmuth Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Michigan, nærmere bestemt Frankenmuth Frankenmuth, the home of Frankenstein Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Frankenmuth - the only place in Michigan where you actually can buy brown cheese Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Åja, er det et slikt norskt samfunn der? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Nei, et tysk samfunn (og en diger ostebutikk) edit: så da slipper jeg å måtte ha fransk som c-språk Endret 9. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Da var enda en 120GB på plass. Kanskje jeg skulle ta noen bilder også...har ikke tatt noen i dag Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Da var enda en 120GB på plass.Kanskje jeg skulle ta noen bilder også...har ikke tatt noen i dag Gjør det... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Så var det å rapportere dagens dose med hackere, noen *** som har fucket opp mysql serveren min Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Mener og huske å lese at det sto noe på info tavla om hacking... Og at om det ble oppdaga ble de uten nett før de hviste ordet av det! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Mener og huske å lese at det sto noe på info tavla om hacking... Og at om det ble oppdaga ble de uten nett før de hviste ordet av det! Typisk at en eller annen idiot uten farsvilje skal ødelegge for alle andre Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Mener og huske å lese at det sto noe på info tavla om hacking... Og at om det ble oppdaga ble de uten nett før de hviste ordet av det! derfor jeg rapporterer om det, takler ikke folk som skal hodle på slikt, kan for alt jeg vet være ms-blast elns som holder på derfra men da får dem vite om det hvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å sitte å hacke og styre når man allikevell mister inett. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å sitte å hacke og styre når man allikevell mister inett. Idiotisk å hacke og styre i det hele tatt imo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å sitte å hacke og styre når man allikevell mister inett. Idiotisk å hacke og styre i det hele tatt imo Vel, på en måte ja og på en annen måte nei. Mange hull som ikke hadde vært oppdaget på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg