b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Får ta en ny tur bort der snart da evnt så finnes det jo et par cafeer omkring her med litt "spesiell" mat.. "Spesiell mat"? Som...erm...hæ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 bla den berømte "pommes fries" en som smaker/ser ut som et knekkebrød og er sort, en burger som vell...vann med kjøtt i osv, 50 kr bare for burgeren etc.... spennende mat til spennende priser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 bla den berømte "pommes fries" en som smaker/ser ut som et knekkebrød og er sort, en burger som vell...vann med kjøtt i osv, 50 kr bare for burgeren etc.... spennende mat til spennende priser Åja...nei da sulter jeg heller. Kan heller knaske på kjeks og pempe cola ei stund til. Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Pommes Stripes til 25kr er jo grisedigg da! Snart skal jeg sitte ved pantestanden (klokka 6) Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Sånn at nerder leverer flasker så får de ett lodd på en måte. Og de kan vinne 'NIZE PRIZEZ' 19" lcd bla tror jeg. Igår satt jeg 4 timer (6 til 10) og det kom 4 stk. Kommer litt få på denne tiden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Pommes Stripes til 25kr er jo grisedigg da!Snart skal jeg sitte ved pantestanden (klokka 6) skal smake som det først Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Pommes Stripes til 25kr er jo grisedigg da!Snart skal jeg sitte ved pantestanden (klokka 6) skal smake som det først Er det lalletid nå Ueland? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 umm tror det jah, zed: hva er vitsen med å betale for noe som rett å slett er dårlig? Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Betale for hva? Skjønner ikke hva du babler om jeg nå Du leverer flaskene til oss, og vi registrer det på ptn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Du skrev "Pommes Stripes til 25kr er jo grisedigg da!" og det var det jeg svarte på Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg vil sove, men jeg finner ingen soveplasser.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Finn en fin dame og legg deg over henne. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Sure... Sad to say, jeg finner ingen jenter i sovende tilstand.. Kanskje fordi de ligner på gutter når de sover... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 I dont know about you men eg går og legger meg. Ahhh det skal bli digg å legge meg i min seng naken og støy og greier..... ahhh GG all Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 ojda, der var 5 timer sittende soving unna gjort.. jeg er så aaaaalt for trøtt fortsatt sitter å ser på matchstick men på dvd Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Du skrev "Pommes Stripes til 25kr er jo grisedigg da!" og det var det jeg svarte på Enig med herr ueland, disse stripesene er ikke digge. De er kalde og seige.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Bah. Meg+TG -05 = et MUST! Det blir rett før jeg flytter til USA det Hvorfor skal du flytte til USA? Studieår Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Du er heldig da, selv om jeg ikke liker USA ville jeg likt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg