SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 åja du har vært bannet ja.. Det hadde eg glemt. Var det pga at du klikket vilt på den ene tråden av du ble bannet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 DiMiles: Hva gjorde du? (Til advarsel for nybegynnerne) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du har ikke savnet meg altså Mario? :-( Klikket villt og klikket villt, vet ikke jeg. Var litt irritert fra før av, og han irriterte meg. Unnskyld? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Da stikker jeg på Lan, Tudelu. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Eeey, wb, Jens. Somebody missed you Forøvrig, ja, så synes jeg bannen var på sin plass etter ditt maks hissige innlegg Skal ut til en kompis nå og spille Super Mario World og fikse internetten hans. Må bare finne krympetanga mi, så løper jeg. Tuddelu, allihopa! bfisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jens: Joda eg savnet deg eg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg oppfordrer alle til å gi kritikk på animasjonen min: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229620&hl= Endret 8. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Da var jeg tilbake fra hytta folks Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 For dere i TG-natta som er litt overtrøtte så anbefaler jeg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189784 i reprise Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 For dere i TG-natta som er litt overtrøtte så anbefaler jeg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189784 i reprise Jah, artig den =) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er den feeteste tråden ever!! Døve mennesker er morro Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mange cs barn som skriker FAN I HÆLVETE på tg for tia eller? Lyst til å dra på tg egentlig, får se neste år, fikk idè til å lage den knallfilmen istad, men passer ikke så bra med mindre man er på lan :/ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 For dere i TG-natta som er litt overtrøtte så anbefaler jeg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189784 i reprise Vel, siden tråden ble stengt må jeg bare få det ut hær. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAAH! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ÆHÆHÆHÆ! ROFL! Sitter og ser på TG-tv og leser sex-tråden til han døve fyren, og så hører jeg... "Aaaaaaaarne! Aaaaaaaaaarne!" Arne, DET er TG det. Kan huske bussjåføren vår på TG02 het Arne btw Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG høres ikke så kult ut pc sett men sosialt....ka gjør dere på borsett fra å sitte foran pc'n og håpe at nettet funker osv. Går dere ut en tur og røyker/tar frisk luft eller? Jeg var ute med Atticus Dikky og Xell og grilla pølser. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hva var ipen til hw dc hub igjen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) ### Fjernet av moderator ### Linker til DC-hub'er er ikke tillat desverre. Endret 8. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) xxxxxxxxxxx Morsom adresse, trodde først at du bare tullet #REDIGERT av moderator ## DC hubs er ikke lov til å legge ut adresse til. LES rettningslinjene. Endret 8. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ikke qoute osv sånn da.. det er ikke lov.. bruk irc jaja, folk pakker sammen rundt her.,. dem røyk vist ut i cs kompo osv.. Gleder meg til det nærmer seg dag.. tror det beste stedet å sove er i bilen, deilige myke seter men er litt kaldt om natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg