Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Du sitter LITT lavt iforhold til tastaturet? Nakkesmerter/ryggproblemer? Endret 8. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Datastedet mitt Her sitter jeg for øyeblikket Ryddig da for en gangs skyld! Må være irriterende med sola som skinner i fra vinduet dah Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Ja, den er jævla irriterende. Og det verste er at det ikke er noe vindu, for vi har noe sånn "kunstgreier" som det kalles; glass ved taket...så har liksom ingen gardin å dra for... og ja... sitter VELDIG lavt..men pappa gidder ikke kjøpe ny stol som han ødela.. ser lavere ut enn det er, da... Endret 8. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er ikke noe gøy lenger når dere begynner å synes synd på meg.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Må du ikke snu hodet noe veldig, når du skriver på tastaturet og ser på skjermen? Den er joh helt på siden:/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Eg får vondt i nakken av å ser på det bildet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hihi. for det meste ligger jeg vel egentlig sammenkrøllet på en litt syk måte i den stolen og skriver. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Var det ikke en tråd på hw engang om "din dataplass" ?? hadde vært morro å fyre opp en ny Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg også, pleier og sitte med føttene ned i stolen, og beinene i indianer stiling Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Var det ikke en tråd på hw engang om "din dataplass" ?? hadde vært morro å fyre opp en ny http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162298&hl= Er en fortsatt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg vil også dytte b|real ned fra stolen er jo bare å komme hit det 5 strømbrudd i løpet av den tiden jeg har brukt på å skrive dette innlegget.. Og appåtil blir jeg plaget av solen i øynene av alle ting Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG høres ikke så kult ut pc sett men sosialt....ka gjør dere på borsett fra å sitte foran pc'n og håpe at nettet funker osv. Går dere ut en tur og røyker/tar frisk luft eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 5 strømbrudd i løpet av den tiden jeg har brukt på å skrive dette innlegget.. Og appåtil blir jeg plaget av solen i øynene av alle ting Synd at dere må betale for at det sitter idioter med X antall høytalere og ødelegger for dere Dog nice shades Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG høres ikke så kult ut pc sett men sosialt....ka gjør dere på borsett fra å sitte foran pc'n og håpe at nettet funker osv. Går dere ut en tur og røyker/tar frisk luft eller? Det og spiser mye og drikker. Prater drit med andre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er vel mer det sosiale som er gøyt tenker eg. Ta masse bilde der dere er samlet da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Ja, gjør det Endret 8. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Sitter sosohal også sammen med dere eller? isåfall, pass på at han spiser ordentlig sist spiste han BARE junk! Endret 8. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Og der var visst jeg un-banna igjen gitt. Alle synes bannen min var riktig? Vel, hadde kanskje en litt dårlig dag.. EDIT: Har visst fått 10% i tillegg til 14 dagers bann. Det syns jeg var ganske kraftig. Endret 8. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg