Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 rett over veien... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 vil har oooorntlig hotell, ikke det motellet hihi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ordentlig hotell så må du nok inn til sentrum eller lignenede. Nettopp spist pizza. Mett. Hvis noen dytter på meg nå så detter jeg ned av stolen. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Man sover aldri så godt som på tg.. Henholdsvis høyt oppe på betongtribunene, så langt vekk fra scenen som mulig.. Hjernen blir sløv av stimuli, og et hav av lys i alle mulige farger, pluss det middels svake suset av nerder som koser seg gjør at man sover litt -for- godt.. (Og da snakker jeg å sove rett på betongen, med only a sovepose for comfort..) (Edit: Dette var ifjor though.. aner ikke hvordan det ser ut der i år..) Endret 8. april 2004 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis noen dytter på meg nå så detter jeg ned av stolen. Dytte Forsiktig i B|real *bump* WEEEE han triller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis noen dytter på meg nå så detter jeg ned av stolen. Dytte Forsiktig i B|real *bump* WEEEE han triller Sorry, men PeNtA har allerede dyttet meg. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bah. Meg+TG -05 = et MUST! Det blir rett før jeg flytter til USA det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hvis noen dytter på meg nå så detter jeg ned av stolen. Dytte Forsiktig i B|real *bump* WEEEE han triller Sorry, men PeNtA har allerede dyttet meg. bra hun hørte på meg, måtte bare når hun gikk forbi Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 nvoetfiv Deg er det lenge siden jeg har sett i SO3. Usj, småfyllesjuk i dag... Er det sånn at alle hardcore-søppel-forum-hengere møtes på TG da? Det hadde jo vært en grunn til å dra i år. bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Faen ass. Angrer SÅ sinnsykt. Sosohal skulle overtalt meg litt bedre synes jeg. Tenk hvor gøy jeg kunne hatt det DER- nesten alle vennene mine er uansett på påskeferie. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bah. Meg+TG -05 = et MUST! Det blir rett før jeg flytter til USA det Hvorfor skal du flytte til USA? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Faen ass. Angrer SÅ sinnsykt. Sosohal skulle overtalt meg litt bedre synes jeg. Tenk hvor gøy jeg kunne hatt det DER- nesten alle vennene mine er uansett på påskeferie. Ja der ser du. TG hadde vært artig, men neida :\ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg vil også dytte b|real ned fra stolen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg må på TG neste år, og til da skal jeg ha slutta å irritere B|Real Eller, det skal jeg slutte med nå Endret 8. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det var nok et kortvaring problem Men du skulle ha kommet jah. Litt hw.no-rekke kos er så hyggelig. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Forsøker å få litt Tg-stemning med TGTV-streamen, men den spretter jo opp og ned som en jojo på speed. Hva skjer med nettet på TG da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 KEJDLIG men snart på jobb men 100% sifttilleg .. jippi oppe i 96kr timen i dag ... lærlinglønn suger Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Datastedet mitt Her sitter jeg for øyeblikket Ryddig da for en gangs skyld! Endret 8. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg