SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Eller SUCKERS som eg kaller de. Anyways eg får dårlig samvitighet fordi eg ikke går ut på turer når det er sånn fint vær ute så eg legger meg tidlig bare for vofsen. Bortkjemte lille f*** Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 heh, enda ikke inett her på tg jeg.. så låner pc.. jaja.. begynner å bli lyst ute å greier digg Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 er hw irc kanalen på quaknet random server? heter kanalen hw.no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Nå er det ENDELIG nett her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 *kan surfe* da kan vi vel egentlig si at det endelig har blitt lan? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Er det noen som har hatt sex der? Isåfall, kommer det med på camet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 med tanke på at 70% av alle ikke satt med maskinen i natt pga (no-lan) så kan du tenke deg selv Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Du kunne ikke tenke deg å holde live oppvisning litt sånn framfor camet da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Alt for tidlig på morgenen enda. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Er det noen som har hatt sex der? Isåfall, kommer det med på camet? Jeg har hatt.. Filmen kan lastes ned her Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Er det noen pene chix's på Tg da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Sex på TG ja... Visste dere at det ble unnfanget 2 (eller avr det 3?) barn på speiderenes landsleir i 98? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos. Du hadde nok blitt litt sur om han ikke hadde spandert også da. Gutter skal jo spandere på de første datene, er jo liksom litt slik det skal være. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Gutter skal jo spandere på de første datene, er jo liksom litt slik det skal være. Poenget er vel a dette er en sinnsykt umoderne innstilling, kanskje spesiellt når man er 16/17-år... Ikke mye likestilling der i gården, nei. Men det er jo veldig veldig hyggelig å spandere da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Hmm. Sex på TG er min skrevet på min "Must-do-before-i-die" liste Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 You, me, 5000 sweaty nerds and a tiny closet... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Hmm. Sex på TG er min skrevet på min "Must-do-before-i-die" liste er vel nå jeg skal spør hvorfor? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 hmm, ingen av dere på tg som har et hotell å anbefale? litt sånn need sleep her nå.. jaja, snart tøyke pause også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg