Vice Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Dårlig med det. http://www.ba.no/nyheter/article933799.ece http://www.ba.no/nyheter/article934820.ece Dette viste da alle? umm visste hva da? At østlendinger tror at bergensere har mer sex. For en latterlig undersøkelse. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 logisk det. det regner så mye der, folk gidder ikke ut og blir bare liggende i senga. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) og DER var skriften på avataren mer smakfull edit: synes nå JEG, da. Endret 7. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Mye bedre.. nå var den ihvertfall pen... (var pen isted og, men du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=62&t=229317 Hjelp!:/ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Mye bedre.. nå var den ihvertfall pen... (var pen isted og, men du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=62&t=229317 Hjelp!:/ Hjulpet.. Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) SnowDOG: Your dog in distress Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hurra! Hjelp meg å juble for gamlingene som kjøpte en United DVD spiller til 300,- Stakk på hytta og nå sitter jeg med den, visste den var dårlig da, bare synd den ikke tar de 4 DVD filmene jeg har lånt og den som faktisk kunne tas jo der manglet DVD Filmen og bare ekstra matriell DVD'en var i coveret... *Går i kjelleren og banker noen kilo sand ut av punching bag'en* Glad jeg har skikkelig DVD spiller hjemme, synd den er 30 timers konstant kjøring unna. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Ta deg en tur ut i skoge mann! Ka skal du med DVD på hytten? HolgerLudvigsen: hehe den var grei den men ville heller sprengt noe annet gøyere. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Kjedeg meg sykt, så ser om jeg finner noe jeg kan sprenge Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Snowdog_ Jeg er hjemme, gamlingene stakk på hytta. De hadde liksom kjøpt DVD for at jeg skulle ha noe å knote med. Seriøst det er ikke NOE å gjøre der. Bratt tereng på alle kanter (egner seg ikke for slalom/snowboard pga masse kratt og krafs) 1 kilometer til hytte nabo. Eneste morsomme er luftgeværet, men det begynner å bli vel slitt. Sitter heller hjemme og tar meg en Carlsberg og ser på Discovery hehe. Skal heldigvis ut med noen venner i morgen. Endret 7. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Kjedeg meg sykt, så ser om jeg finner noe jeg kan sprenge borr et lite hull i lyspære sokkel og fyll med lightergass, tape eller lim gjenn hullet og sett det i sokkelen og slå på lyset Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hmmm det der ga meg en ide! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Huffda ikke smell av deg noe da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 BORING .. ta meg en pils og ut og labbe i byen og se på Full folk .. er altid gøy .. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Sitte og redigere video, alltid g0y det og... Redigere mer på doggien som sprenger.. kanskje blir den fetere.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 hvordan kan den filmen bil mere gøy med redigering .. det er en bamse som sprenges ... tror ikke redigering kan kjøre noe som er passe gøy bedre sorry (ikke disse no skils) nei no skal eg labbe Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Da var det natti natt for meg...dere som kansje sitter på TG eller bare har funnet ut at dere ikke skal sove i natt får kose dere vidre! Men nå hører jeg senga rope! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Sleeping is for non-men! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg