_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hmmm, om man skriver (?) i MSN, så kommer en smily som ikke er verken i lista, eller på nettsidene deres. En ASL smily faktisk. og skriver du (xx) kommer det opp en bitteliten xbox.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 hjemstedet mitt: hokksund is a very peaceful place hokksund is characterised by long axes formed by roads hokksund is 22 km hokksund is a small airfield with a 630 m long strip of grass hokksund is now leading the "salmon league" in this south hokksund is about 500 km Det er fint å vite.. men jeg visste ikke at hokksund var 22 x 500 km Ô_O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Fan for noe dritt. Ustabile serveredrit i helvette. BLAH Må ut å ta en røyk for å roe meg ned. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) HAHA!!! Har ikke server jeg... hub -> modem.. Slepper sånt tull.. Og jeg kan sove hvis jeg vil.. Ikke nok med det, jeg SLIPPER "Tha Pink H3lik0ptah!" Ooh, ooh, ooh!!! Jeg tror også at jeg slepper ca. 4500 Gaulende CS g33k0rz max d3lux3 2k!! Er det ikke kos å lane med èn PC på en 12 Porters hub..? :D Edit; ser dere sliter med det.. Ene kameraten min på TG har vel logga inn på MSN ca. 7453892 Ganger de siste timene.. Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 NICE S448 hah Planen var egentlig å finne et bilde av en person med noen enorme solbriller, men da jeg kom over det bildet klarte jeg ikke å dy meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Likefør jeg går og legger meg elns. For dette er bare latterlig kjedelig. Ingen trafikk what so ever mellom folk Og inett fungerer bare så vidt. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Likefør jeg går og legger meg elns. For dette er bare latterlig kjedelig.Ingen trafikk what so ever mellom folk Og inett fungerer bare så vidt. Quoter meg sel vpå den... HAHA!!! Har ikke server jeg... hub -> modem.. Slepper sånt tull.. Og jeg kan sove hvis jeg vil.. Ikke nok med det, jeg SLIPPER "Tha Pink H3lik0ptah!" Ooh, ooh, ooh!!! Jeg tror også at jeg slepper ca. 4500 Gaulende CS g33k0rz max d3lux3 2k!! Er det ikke kos å lane med èn PC på en 12 Porters hub..? :D Er vel ikke så mye mer å si om hvor mye bedre ei 0.7mbit linje funker enn den linja dere har der.. P.S. Noen "insidere" som gidder å poste en DC(++) link hvis det kommer opp en når nettet begynner å funke der? Det hadde vært max konge å laste ned fra ei 1000mbit linje ass... Da får jeg jo utnytta linja mi max 2k.. H4Xx00rd! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 omplett is an e komplett is one of the best computer hardware firms in norway komplett is a full text database covering publications vital to auditing and accounting in sweden komplett is offering the 400 punters one unit of 512mb dram for £49 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Fan for noe dritt. Ustabile serveredrit i helvette. BLAH Må ut å ta en røyk for å roe meg ned. a) Kommer aldri til å dra på TG. b) Kommer aldri til å begynne å røyke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Fader, jeg vil også på Tg Nettopp kommet hjem fra byen, klipt meg..rart får aldri håret mitt sånn som jeg vil, så det ble helt facka... Greide og drepe Psu'en min i natt, så kjøpte en ny en i dag til 600kr, og nå er systemet ustabilt2k... Finner ikke Xp cd'en heller, jaja... (8)Jessica Simpson - With You.mp3 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 wehey.. ny avatar! *skryte* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 humm fri i dag .. trur jeg skal på fylla . noen som synes at jeg ikke burde det .. skal jo på jobb i mårra kveld (kjøre buss) btw fint wer i stv i dag sikklig koz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Wehey, du har brukt den styggeste fonten noen sinne. SERIØST Nikkor, du føkker unormalt mye pc-ting... gjør du det med vilje, eller er du bare dum? Endret 7. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Enig HalTan, er ikke det den PSU'en du nettopp kjøpte Nikkor? (etter at du ødela den forrige) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Ødela ikke den forrige, visste seg at den ikke var ødelagt likevell:/ Det som ble ødelagt var en gammel Qtec 300watts psu... Har faktisk ikke ødelagt mere enn 1 Cpu og 1 Psu siden jeg fikk ny pc. og det er vel ikke mye... Da var det oppklart... Men skal ikke åpne side døren på lenge, deilig med 17 DB støy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) ... og hvor lenge er det siden du fikk ny PC? /meh har ikke ødelagt en dritt på over 2 år... EDIT: Feil årstall... Endret 7. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Fikk ny Pc nå Før nyttår Men du overklokker heller ikke? Endret 7. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Fikk ny Pc i Før nyttår Wow, bare en CPU og en PSU på 2-3 måneder? Men du overklokker heller ikke? Jo. Den kjører stabilt klokka litt både her og der, men ikke _mye_. Uansett ser ikke behovet for 2 fps ekstra i *random game* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hehe, FPS hm, klokker for og få bedere score i SuperPi og PcMark osv. Men jaja, skal ikke ødelegge noe mere nå før jeg får A64, det blir for dyrt og kjøpe nytt hele tiden. Nå skal jeg se på American Pie 2, Tudelu. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 klokker for og få bedere score i SuperPi og PcMark osv. hvor stor nytte har DU av at PC'en din bruker 0.0000982655 sekund mindre på å finne en million siffer i Pi?? Kan vel ikke glede deg stort hvis du ikke er mattelærer eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg