IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe.. Var faktisk der samme dagen du skrev det. Fikk ordnet noe slikt via skolen for en stund siden. Greit nok det ,men synes ikke det er så farlig lenger ,men kan jo være greit og få gjort noe med det. SPessielt de S`ene mine. De flyter liksom ut i hverandre. http://home.no/stlover/hele.ogg 25-30sek hvor jeg snakker. Måtte bare legge med det med S`ene på slutten Så det er ikke så ille som det var ,menmen... jeg synes ikke stamminga mi er noe problem heller lengre, men jeg skal på den turen likevel. det blir sikkert gaske gøy. /me glede seg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Oohh det har tatt seg opp her i søppel. /me likes it. It's alive! Again Eg har også skrekket etter ramsey (han fra big brother) om at han skulle passe kjeften sin og at ikke bare måte komme her og spille tøff i bergen. Også drita full. :oops: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ok, nå er det veldig snart kvelden for meg, må bare ta med en liten ting til. Avslutter med en veldig interessant faktagreie om postinga til Candyfloss: (hvilket beviser hvor flott forumet vårt er:)) Antall innlegg: 178 Mest aktiv i: Søppel 257 innlegg i dette forumet ( 82% av dette medlemmets innlegg ) Og hvem sa at eksperimentell matematikk skal holdes utenfor protokoller og koder? OI!! Tror jeg skal ta meg en pause fra forumet igjen snart.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Neinei, pause fra forumet er teit Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvem er denne "Pål Bang Hansen"? ._o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvem er denne "Pål Bang Hansen"? ._o Ja si det. Får meg til å tro at det er nrk kjedis eller noe? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ohh my... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200359 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Digge Creature sine jeg Over 10 ganger så mange inlegg som det står EDIT: Fjerne navn Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Digge Creature sine jeg Over 10 ganger så mange inlegg som det står EDIT: Fjerne navn Hvafornoe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Humm.. /me har vist slutta totalt å henge på off topic delen jo... kanskje eg skal returnere?? Kommentarer til det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Digge Creature sine jeg Over 10 ganger så mange inlegg som det står EDIT: Fjerne navn Hvafornoe? Ja eg skjønte ikke den heller? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ohh my... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200359 Lassie strikes back! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Btw. gå ned i vekt når man ikke trener... Trodde de fleste hadde fått med seg at muskler er tyngre enn fett.. Men CFD dah... 66 kg? Da veier du søren ikke mye mer enn meg ass... Er en stund siden jeg veide meg men... tror jeg er rundt 60kg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Btw. gå ned i vekt når man ikke trener...Trodde de fleste hadde fått med seg at muskler er tyngre enn fett.. Men CFD dah... 66 kg? Da veier du søren ikke mye mer enn meg ass... Er en stund siden jeg veide meg men... tror jeg er rundt 60kg... jaja.. Men det var så voldsomt. Må måle meg nå. brb. 67gk med Olabukse på og en Tskjorte.. Omtrent 66kg da.. Men tror jeg kan se at jeg har fått litt mindre fett på armene.. Mener jeg kan se tricepsen bedre nå enn på sommern.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tror jeg har vert litt mer "blubby" enn jeg er nå før... Før veide jeg nesten 70kg. Jeg har aldri vert noe fan av og trene mye så... Har gått ned en del det siste året kan man si... uhmmm... Burde kansje se om vi har en vekt her... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 creature, du går opp i vekt når du trener ja, hvis du ikke er veldig tykk da. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 baderegler på havanna badeland her er det anlegget som er viktig, badegjestene kan visst bare blø ihjel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kor høy er dokkor forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg