Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nei, men når han kom med at det var feil i filmen, men han ville ikke si hvem fordi jeg skulle visst det hvis jeg er kristen, så ble det for dumt. Tror han skjønte det selv, da. Fordi noen fikk straks litt annet å prate om Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 jallakim: svar levert. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 jallakim: svar levert. Hahaha.... ROFL! Jeg som trodde jeg hadde god unskylding for at alle andre har flere poster enn meg Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) http://www.googlism.com/index.htm?ism=hardware.no&type=2 iiimponerende Den var det, men rimelig få andre som funket EDIT : Litt utdatert Googlism for: theinquirer.net theinquirer.net is reporting that amd is going to release there new 333fsb axp on october 1st theinquirer.net is reporting some new info on the radeon9500 theinquirer.net is reporting this morning that theinquirer.net is reporting that amd will be announcing their new athlon 2700+ and the 2800+ based on the 333mhz bus theinquirer.net is proporting to have specifications on the 2ghz system through one of their infamous "leaked Endret 6. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Utrolig! Hvordan vet/gjør de det? Slik funker det: Hvis du søker på for eksempel "Lillehammer". Så søker Googlism i Google etter steder på nett hvor det står "Lillehammer is ....". Prøv å søk på "Lillehammer is" (med gåseøyne) i Google. Så finner du mange setninger som kunne passet i Googlism. _meget_ imponerende til et script og være. Endret 6. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 jallakim: svar levert. Hahaha.... ROFL! Jeg som trodde jeg hadde god unskylding for at alle andre har flere poster enn meg Niks, de teller ikke Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Sprøtt spørsmål : Noen andre enn meg som har en liten "fetish" for eldre kvinner / MILF's (30+) ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Nei (snowdog har) EDIT: Snowdog har jo fetisj for alt med to pupper og hull... Endret 6. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Sprøtt spørsmål : Noen andre enn meg som har en liten "fetish" for eldre kvinner / MILF's (30+) ? det er vell som dem sir noen liker mora og noen liker dattra Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Sprøtt spørsmål : Noen andre enn meg som har en liten "fetish" for eldre kvinner / MILF's (30+) ? det er vell som dem sir noen liker mora og noen liker dattra Eller begge deler selvsagt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 MILF's ja. Det beste man får Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Verden er gal. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Ja, bare se på HalTan. Endret 6. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 KA I H*LVETE!!!!! Kom inn på rommet og skulle sette meg foran pc'n så var det virus melding på skjermen og samtidig som eg skulle fjerne den og det gjorde den med suksess så tråkket hunden i skjøte ledningen som gjorde at pc'n mistet strømmen. Anyways da eg starter windows på nytt igjen og skal skjekke mail som eg hadde fått så har alt på innbox'n forsvunnet. WTF??? Tok en system restore til igår og ingenting. WTF har skjedd? Noen som har råd? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hold hund _unna_ PC. EDIT: Sorry for sarkasme, føler med deg. Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Min feil at skjøteledningen var "exposed" siden eg hadde koblet en lampe og glemte å legge den bort. Fan eg har halv-viktige mail der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Ja, bare se på HalTan. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 You got the point HalTan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 You got the point HalTan Hvertfall hvis de bildene er tatt ca. 02:00 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Realizing that you are superior to everything on the planet sånn føler jeg meg nå natta fålkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg