Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

tok et søk på norway... utdrag:

http://www.googlism.com/index.htm?ism=norway&type=1

norway is ready to send peace force observers to the palestinian

norway is far away indeed

norway is a spectacular phenomenon

norway is a world leader in innovative information

norway is sure russia will do its best to prevent the lift of the kursk nuclear submarine  :lol:

norway is allocating nok 80 million in humanitarian assistance before winter sets in

norway is fully behind the nato decision

norway is 1000 years old

orway is a country west of sweden on the scandinavian peninsula

norway is roughly the same size as california  :hmm: 

norway is in fact no paradise :hmm:

norway is known for its nature and fjord

oslo is cheap fix capital in a country where drugs cost less than alcohol

oslo is a lovely place

er ikke helt sikker på seg selv dog..

_meget_ imponerende til et script og være. :)

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

_mitt_ hjemsted.. :love:

skedsmo[/b]]

skedsmo is not correct spelling :laugh:

skedsmo is appointed director

skedsmo is a little place outside oslo

skedsmo is updated with some horrible photos :laugh:

skedsmo is a kommune in the akershus province

skedsmo is the chief of mine action service at the department of peacekeeping operations at the united nations :laugh:  :laugh: 2k

Lenke til kommentar
Utrolig! Hvordan vet/gjør de det?

sitat demselv:

"Its like a zany-madcap humour generator"

mye bra fakta men virker som et beta-versjon som ikke er helt klar enda med følgende som kommer.

Det som ligger nærmest å tro er vel at de bare indekserer info om et gitt ord og så skriver det ut etter frekvens. Dvs. hvis 1000 personer skrev "Kjell Magne Bondevik is the best priminister in the world" på sin hjemmeside (som er indeksert i google) ja da vil utrolig nok dette utsagnet dukke opp i "googlism" når man søker på Kjell-Magne. :lol:

Lenke til kommentar

Nja, lite visste jeg om at han var totalt frelst. Han fortalte tingene som skulle skje i filmen FØR de skjedde. Skal si gutten har lest sin bibel... akkurat DET var litt irriterende, han var søt og alt sånt, men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos.

Lenke til kommentar
Nja, lite visste jeg om at han var totalt frelst. Han fortalte tingene som skulle skje i filmen FØR de skjedde. Skal si gutten har lest sin bibel... akkurat DET var litt irriterende, han var søt og alt sånt, men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos.

Jeg har ikke sett filmen, men jeg vil tro at veldig mange vet hva som skjer før de ser filmen, siden det egentlig er allmennkunnskap ;)

Neida, men hvertfall der jeg gikk på skole pugga vi nesten påskefortellingen. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett filmen, men jeg vil tro at veldig mange vet hva som skjer før de ser filmen, siden det egentlig er allmennkunnskap ;)

Neida, men hvertfall der jeg gikk på skole pugga vi nesten påskefortellingen. :yes:

Passion dere snakker om?

Mr.Ueland; ta en titt på siste innlegg her -> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229037

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...