Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) tok et søk på norway... utdrag: http://www.googlism.com/index.htm?ism=norway&type=1 norway is ready to send peace force observers to the palestinian norway is far away indeed norway is a spectacular phenomenon norway is a world leader in innovative information norway is sure russia will do its best to prevent the lift of the kursk nuclear submarine norway is allocating nok 80 million in humanitarian assistance before winter sets in norway is fully behind the nato decision norway is 1000 years old orway is a country west of sweden on the scandinavian peninsula norway is roughly the same size as california norway is in fact no paradise norway is known for its nature and fjord oslo is cheap fix capital in a country where drugs cost less than alcohol oslo is a lovely place er ikke helt sikker på seg selv dog.._meget_ imponerende til et script og være. Endret 6. april 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Mitt hjemsted: http://www.googlism.com/index.htm?ism=kvinesdal&type=1 Hahaha Om Finnmark: finnmark is already taken by the russians Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 /me har ikke helt skjønt tanken bak denne tråden. Hva går den ut på? (siden dette tydeligvis er v.3) Sorry for at jeg ikke gidder å lese hele ruklet... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Utrolig! Hvordan vet/gjør de det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 jallakim: forumets chattetråd finnmark is already taken by the russians skal si at Google har planlagt bra Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 /me har ikke helt skjønt tanken bak denne tråden. Hva går den ut på? (siden dette tydeligvis er v.3) Sorry for at jeg ikke gidder å lese hele ruklet... Tja, du ser vel hva det går i nå. Her snakkes det om alt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Utrolig! Hvordan vet/gjør de det? sitat demselv: "Its like a zany-madcap humour generator" mye bra fakta men virker som et beta-versjon som ikke er helt klar enda med følgende som kommer. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 _mitt_ hjemsted.. skedsmo[/b]] skedsmo is not correct spelling skedsmo is appointed director skedsmo is a little place outside oslo skedsmo is updated with some horrible photos skedsmo is a kommune in the akershus province skedsmo is the chief of mine action service at the department of peacekeeping operations at the united nations 2k Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nå sitter jeg og spiser pølser!! Og det er kanskje den beste følelsen magen har kjent i hele dag (det er det første jeg spiser "i dag"). Nam naaam Måtte bare dele min sinnsyke glede over hvor godt mat er.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 så fint å høre.. Hvordan gikk daten? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nå sitter jeg og spiser pølser!! Og det er kanskje den beste følelsen magen har kjent i hele dag (det er det første jeg spiser "i dag"). Nam naaam Måtte bare dele min sinnsyke glede over hvor godt mat er.. velkommen i gruppen, sitter og spiser frokost nå. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Utrolig! Hvordan vet/gjør de det? sitat demselv: "Its like a zany-madcap humour generator" mye bra fakta men virker som et beta-versjon som ikke er helt klar enda med følgende som kommer. Det som ligger nærmest å tro er vel at de bare indekserer info om et gitt ord og så skriver det ut etter frekvens. Dvs. hvis 1000 personer skrev "Kjell Magne Bondevik is the best priminister in the world" på sin hjemmeside (som er indeksert i google) ja da vil utrolig nok dette utsagnet dukke opp i "googlism" når man søker på Kjell-Magne. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nja, lite visste jeg om at han var totalt frelst. Han fortalte tingene som skulle skje i filmen FØR de skjedde. Skal si gutten har lest sin bibel... akkurat DET var litt irriterende, han var søt og alt sånt, men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Vice: "Jæren is the part of the rogaland province stretched out from randaberg in the north to the e39 and egersund in the east and south faktisk" ..var bra besvart.. RaZorbLadeKisS: skal ikke mye irritasjon til før man blir "gal.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Meget konstruktive innlegg man kommer med her. Ikke rart alle har fler innlegg enn meg Endret 6. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Gathering har btw sluppet ekstra biletter Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 trondheim is the first step towards a giganet that is going to provide all norwegian universities and colleges with gigabit internet Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Gathering har btw sluppet ekstra biletter Løøøp å kjøp! Særlig at jeg rekker å komme meg ned til Lillehammer i løpet av natten Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nja, lite visste jeg om at han var totalt frelst. Han fortalte tingene som skulle skje i filmen FØR de skjedde. Skal si gutten har lest sin bibel... akkurat DET var litt irriterende, han var søt og alt sånt, men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos. Jeg har ikke sett filmen, men jeg vil tro at veldig mange vet hva som skjer før de ser filmen, siden det egentlig er allmennkunnskap Neida, men hvertfall der jeg gikk på skole pugga vi nesten påskefortellingen. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nja, lite visste jeg om at han var totalt frelst. Han fortalte tingene som skulle skje i filmen FØR de skjedde. Skal si gutten har lest sin bibel... akkurat DET var litt irriterende, han var søt og alt sånt, men personlig liker jeg ikke gutter som skal betale for alt mulig. Jeg er absolutt ikke mer fattig og trenger pengene mer enn gutter. Blir så sur når de gjør sånt. Men, hvis man ser bort fra de to irritasjonsmomentene, var det jo veldig, veldig kos. Jeg har ikke sett filmen, men jeg vil tro at veldig mange vet hva som skjer før de ser filmen, siden det egentlig er allmennkunnskap Neida, men hvertfall der jeg gikk på skole pugga vi nesten påskefortellingen. Passion dere snakker om? Mr.Ueland; ta en titt på siste innlegg her -> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229037 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg