Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Uflaks, da kan du spare pengene så har du råd til Tg neste år da vettu Endret 6. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Får andre på min alder påskepenger? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 æsj. jeg også vil gå på dates hele tiden sånn som razorbladekiss! blir ikke mer dating en du lager det til selv Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Uflaks, da kan du spare pengene så har du råd til Tg neste år da vettu Neh! Først iBook, så 8 uker Spaniatur til sommeren, så OsloLAN. Så er det !!!JUL OG BURSDAG!!! som skal skaffe meg penger til TG.. Til neste år skal jeg ikek bruke en Bursdagskrone før jeg har skaffa billett dit.. @Vexx Du skaffer til meg til neste år hvis jeg ikke får mekka? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) har ringt kreativ, de trenger en sivilarbeider. Jeg tror de likte at jeg hadde gått media og hadde kompetanse fra før. eller går media. så får jeg bostøtte, flytter ut..Ahh, skal bli SÅ deilig. jeg får nok ikke jobb der etterpå tror jeg men det kunne hjelpe til andre ting www.kin.no edit: juhu..msn virker igjen Endret 6. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Msn er nede her, men det er det joh omtrent hele tiden anyway... Da spiller jeg litt DesertCombat i mens. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Og da var årets påskegodt kjøpt og påskeeggene (har 2) fylt til bredden med smågodt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Hmmm...trykker man SHIFT fem ganger, kommer det opp noe tull om å kunne trykke CONTROL-ALT-DELETE uten å holde inne alle samtidig. Moro deluxe... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ah, var påskestemning på jobben i dag. Vant en pose smågodt og et kolibri-egg. Det var pro Jah, TG, ja... Var i fjor og i forfjor, og veldig mange av vennene mine skal i år. Nesten bare jeg som holder koken her hjemme. Jaja - skal til en kompis i morra og spille spillet over alle spill - Super Mario World. Det maxhaxoredBAR! @darkness|: da er vi to! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Super Mario Bros 3 er überspillet over alle spill Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 meh, ban-evasion er nesten for enkelt når op'en ikke vet hvordan man skal banne folk :/ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 I morgen skal jeg ta en fylletur til Danmark og det skal bli rimeligt morro ja Lurer på om jeg skal skrike "boombe" eller "selvmordsbomber" på danskeferga Cruelty Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ikke skrik noen av de. Skrik ALLAH AHKBAR!!!! Den tror eg gjør susen! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Eller hvis du faktiosk vil ha en morsom tur, la være! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ikke skrik noen av de. Skrik ALLAH AHKBAR!!!! Den tror eg gjør susen! JIHAAAD tar nok kaka Må jo ha det litt morro, skal gjør det på veien hjem da hehe Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Haha... danse kan man alltid gjøre, i alle fall nesten. Fant også ut at jeg skal på Roskilde i år! Det blir heftig! bfisk Første gang? Driver sterkt og vurderer det samme selv akkurat nå. Ser at bandlista foreløpig er litt kort i forhold til vanlig? Men det blir sikkert bra Eneste som holder litt igjen er tanken på dagene etter festivalen. Da skjønner man virkelig betydningen av ordet sliten... 9 dager med camping tar på kreftene og generell fysisk tilstand, hvertfall på Roskilde hehe. Dessuten blir vel ikke Christiania hva det engang var nu til sommeren.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 http://www.googlism.com/index.htm?ism=hardware.no&type=2 iiimponerende Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 http://www.googlism.com/index.htm?ism=hardware.no&type=2 iiimponerende "hardware.no is pretty unfair" Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 http://www.googlism.com/index.htm?ism=hardware.no&type=2 iiimponerende wicked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg