Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uflaks, da kan du spare pengene så har du råd til Tg neste år da vettu :yes:

Neh! Først iBook, så 8 uker Spaniatur til sommeren, så OsloLAN. Så er det !!!JUL OG BURSDAG!!! som skal skaffe meg penger til TG.. Til neste år skal jeg ikek bruke en Bursdagskrone før jeg har skaffa billett dit..

 

@Vexx Du skaffer til meg til neste år hvis jeg ikke får mekka? :p

Lenke til kommentar

har ringt kreativ, de trenger en sivilarbeider. Jeg tror de likte at jeg hadde gått media og hadde kompetanse fra før.

eller går media.

 

så får jeg bostøtte, flytter ut..Ahh, skal bli SÅ deilig. jeg får nok ikke jobb der etterpå tror jeg men det kunne hjelpe til andre ting

 

www.kin.no

 

edit: juhu..msn virker igjen

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Ah, var påskestemning på jobben i dag. Vant en pose smågodt og et kolibri-egg. Det var pro :D

 

Jah, TG, ja... Var i fjor og i forfjor, og veldig mange av vennene mine skal i år. Nesten bare jeg som holder koken her hjemme. Jaja - skal til en kompis i morra og spille spillet over alle spill - Super Mario World. Det maxhaxoredBAR!

 

@darkness|: da er vi to!

Lenke til kommentar
Haha... danse kan man alltid gjøre, i alle fall nesten. Fant også ut at jeg skal på Roskilde i år! Det blir heftig!

 

bfisk

:thumbup:

Første gang?

Driver sterkt og vurderer det samme selv akkurat nå. Ser at bandlista foreløpig er litt kort i forhold til vanlig? Men det blir sikkert bra :)

Eneste som holder litt igjen er tanken på dagene etter festivalen. Da skjønner man virkelig betydningen av ordet sliten...

9 dager med camping tar på kreftene og generell fysisk tilstand, hvertfall på Roskilde hehe.

Dessuten blir vel ikke Christiania hva det engang var nu til sommeren.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...