Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. ;) Drar om tre kvarter. wihey! :p uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner :p

WTF?

 

Syns det bare er kult og søtt jeg når dama ikke er redd for å være litt barnslig! Finnes seff en grense, men seriøse og kjipe damer er det verste jeg vet! Tør å bruke litt slappe uttrykk osv, og du vil se at de fleste gutter sjarmeres når jenter tør å bruke litt lokale ord elns :w00t::thumbup::blush:

 

(eller gjelder dette bare meg? :ermm: )

Lenke til kommentar
Men vær her i kveld da gutter, har planlagt å være lenge oppe ..........

har ikke noe liv jeg.. Sitter bare her uansett... :p

 

God Tur a jente! Lykke til..

 

 

(Jenter som tør å vise litt mer av _seg_ enn de som er dølle kjedelige og rare er best ja.. Dere skal ha deres egen måte å være på, ikke "se på meg i miss sixty fordi dama på TV bruker det" jenter. VÆR DERE SELV!!! - Da var den saken oppklart.. ;) )

Lenke til kommentar
de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. :dontgetit:

Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. ;) Drar om tre kvarter. wihey! :p uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner :p

vanligvis er det andre veien man bør bekymre seg for slikt.. :yes:

Lenke til kommentar
Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade.  :dribble:

 

 

 

:sick:

Så koslig, fikk 700kr i "påskepenger" isted jeg.. :thumbup:

Gjør samme nytten, bare at jeg kan få mer sjokolade enn deg deg på den måten..

haha da hadde du hatt penger til TG da jo :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...