Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. Drar om tre kvarter. wihey! uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Kor mange "dates" hadde du i 2003 thea? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Aner ikke.. Who's counting anyway... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. Drar om tre kvarter. wihey! uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner WTF? Syns det bare er kult og søtt jeg når dama ikke er redd for å være litt barnslig! Finnes seff en grense, men seriøse og kjipe damer er det verste jeg vet! Tør å bruke litt slappe uttrykk osv, og du vil se at de fleste gutter sjarmeres når jenter tør å bruke litt lokale ord elns (eller gjelder dette bare meg? ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nja..Men jeg tar liksom kaka... Er ikke måte på hva for slags dumme ting jeg sier.. Jeg tror jeg er best når jeg ikke åpner munnen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg tror jeg er best når jeg ikke åpner munnen... Incorrect. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Men vær her i kveld da gutter, har planlagt å være lenge oppe og det er så kjedelig å se at jeg har svart på alle postene den siste timen og ikkeno svar. tudelu Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Nja..Men jeg tar liksom kaka... Er ikke måte på hva for slags dumme ting jeg sier.. Jeg tror jeg er best når jeg ikke åpner munnen... hehe, skjønner.. snakker bare for meg selv jeg ord som slæfern ogsånn syns jeg bare er fett, mens mange jenter ikke tør å være litt barnslig.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Men vær her i kveld da gutter, har planlagt å være lenge oppe .......... har ikke noe liv jeg.. Sitter bare her uansett... God Tur a jente! Lykke til.. (Jenter som tør å vise litt mer av _seg_ enn de som er dølle kjedelige og rare er best ja.. Dere skal ha deres egen måte å være på, ikke "se på meg i miss sixty fordi dama på TV bruker det" jenter. VÆR DERE SELV!!! - Da var den saken oppklart.. ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 bare så jeg har dobbeltsjekket, jeg trenger ikke mer en ID og "arket" med strekkoden på for å komme inn i morgen *klar for ferie* (red.amn. mer nerding en normalt) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 æsj. jeg også vil gå på dates hele tiden sånn som razorbladekiss! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade. Så koslig, fikk 700kr i "påskepenger" isted jeg.. Gjør samme nytten, bare at jeg kan få mer sjokolade enn deg deg på den måten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Forskjellen er at eg er voksen j*vel mens du forsatt er mors favoritt. Endret 6. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. Drar om tre kvarter. wihey! uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner vanligvis er det andre veien man bør bekymre seg for slikt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Bare fikk 700 kroner? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Påskepenger?! JEG FIKK INGEN "PÅSKEPENGER"!!! Foreldrene skal jammen få høre når de kommer hjem fra Egypt altså...problemet er at den dumme søstra mi klarer sikkert å overbevise dem om at det er unødvendig... Endret 6. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 ja... Hu sier det er til å kose meg i påsken, men kjenner jeg hu rett kjøper hu godteri til meg likevel, og jeg putter de i sparekassa til iBook.. (snart i mål nå folkens.. ) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade. Så koslig, fikk 700kr i "påskepenger" isted jeg.. Gjør samme nytten, bare at jeg kan få mer sjokolade enn deg deg på den måten.. haha da hadde du hatt penger til TG da jo Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 ka jeg vet.. Men solgte billetten jeg hadde igår.. Fikk mld fra partyticket om at jeg endelig hadde fått billett, så hadde jeg ikke penger så jeg solgte den.. Faen ta foreldre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg