Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg får alltid så dårlig kvalitet på filmen når jeg laster ned Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 hvis du laster ned fra de riktige stedene og vet hva man skal se etter i NFO filer er det ikke noe problem.. (men dette ekke så veldig lov her, så jeg lar det ligge... - Forresten, leste på ITAvisen eller noe, nedlasting er fullt lov i Norge, men ikke å dele filene sine med andre.. ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) nå har jeg spilt cs, noen flinke noen jeg kjente igjen en n00b,,, alle snakka om vær og vind, alle godtok nybegyneren som nybegyner, alle var bare i godt humør og lo av hverandre og seg selv, når det oppsto morsome situasjoner. DET er cs som jeg liker. likefult savner jeg nra4 Endret 6. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Wb Tor Åsmund@ Skal vi spille? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 I'm a strong woman. Og, ja, skal på date, så det går vel bra. Han er 18, så jeg er litt nervøs. hva er det å være nervøs for? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 hva er det å være nervøs for? Vi på 18 er jo sååå skumle!! Tihi, neida... Går sikkert bra det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Wb Tor Åsmund@ Skal vi spille? ok Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Kan gi det Ip senere, skal bare se ferdig en film først. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 den er god, ikke sikkert jeg alltid er her men,,, får se Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Går sikkert bra det! blir ikke mer tull en hva man lager det til selv. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 @nikkor : Takk Ser ut som jeg ikke får med shuttle til tg, takket være komplett og posten Men jeg får vel greie meg. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Passion of Christ er en veldig bra film, den likte jeg Jeg er IKKE kristen RaZorbLadeKisS : Hvis han kommer med "I fuck on first date" t-skjorte så slap han Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 RaZorbLadeKisS : Hvis han kommer med "I fuck on first date" t-skjorte så slap han Slapping gjør nødvendigvis ikke situasjonen bedre... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 RaZorbLadeKisS : Hvis han kommer med "I fuck on first date" t-skjorte så slap han Slapping gjør nødvendigvis ikke situasjonen bedre... Njaa njooo tjaa.... Vet nå ikke det... hehe.. Er ikke folk reist på TG enda ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 reiser i morgen tror jeg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Tar 1 time til Tg fra meg, men det er vel ikke billetter igjen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Tar 1 time til Tg fra meg, men det er vel ikke billetter igjen. du kan kjøpe av meg, har 4 billetter jeg kan få Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Mye koster de da? Mulig, skal sende melding til en kamerat og spørre om han blir med. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 er vel egentlig for sent å overføre billetter nå da men.. finnes vel en måte man kan ordne det på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg