sparks Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 noen som har lest alle 934 sidene her??? edit:skriveleif Ja. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 er vel en del som har lest de ja, gjort det selv.. hmm.. driver å tenker på hva jeg skal pakka til tg.. slitsomt det her.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 TG... gah, hadde aldri orka det er happy hjemme jeg, og nå skal jeg ut og bowle snart det erMORO Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Skal si posten er treige. Jeg bestilte no hardisk og no greier til TG. Det har liggi på postkontoret hoss oss siden 01.04.04, og jeg har enda ikke fått no lapp. Nå går jeg bort og spørr etter pakka med det trackiing nummer greia, og ordernummer og hele pakka. Jeg må ha det i dag, må jo få rødda litt på pc`n også, diskanne er jo overfulle delux nå. Hvor lenge pleier det å være kø for å komme inn? Hvis jeg kommer i, tja, fem tia, er det kø da også? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 DET ER PÅ TIDE AT DERE STÅR OPP NÅ! LATSABBER!! Hold meg med selskap før jeg drar da *snufse* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg skal trene til klokken seks, også skal jeg på kino og se Passion Of The Christ. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Hørte at den var litt vel voldsom. Husk å ta med noen til å gjemme seg i armkroken til, RaZorbLadeKisS! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 I'm a strong woman. Og, ja, skal på date, så det går vel bra. Han er 18, så jeg er litt nervøs. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Den er ikke bare voldsom, den er kjedelig og spekulativ i tillegg... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 voldsom, men kjedelig..? tror det er litt godt gjort å være begge deler at once.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Hihi. Er han søt? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Veldig. Men ble kjent med han i går, så det kan jo bli interessant. Flaks for meg at jeg ikke er sjenert, men likevel: Hva skal jeg ha på meg? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Hvor mange typer hadde du i år 2003 Thea? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Eh. Ca 0. Spør heller 2001-2002. Hadde bare EN i ETT år. *stolt* EDIT: Jeg har faktisk ikke hatt så mange kjærester. Helt sant, dessverre. Endret 6. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Flinkæ. http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/..._-_With_You.mp3 <-- Fin sang Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 PotC var en bra film, synes jeg... Litt vel amerikansk, dog, Jesus blør jo 200 liter blod eller noe, han burde jo vært dau i løpet av de første 10 minuttene av filmen ellernoe, men på den annen side - ryktene vil jo ha det til at Jesus var pro. GL Razor Go get some! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg tror kanskje filmen blir litt bedre hvis man er kristen..? Han jeg skal se den med er katolsk.. Jeg er ikke sånn som sipper av blod og smerte akkurat, men det er ikke så gøy med overdrevent mye blod. Ødelegger jo masse. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg likte filmen, og jeg er ikke kristen. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) lasta ned og så filmen igår... er glad jeg bare lasta den ned og ikke så den på kino liksom.. Var ikke sååå bra som jeg hadde trudd, men ok liksom... Edit: Kan hende den er bedre på en annen tid enn kl. 3 om nattah midt i google leken.. Endret 6. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg