HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Fjern nå den avataren da man Goatsee er fucked Kan ikke moderatorer endre avatar? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Fjern nå den avataren da man Goatsee er fucked Kan ikke moderatorer endre avatar? Er kunn admin som kan fjerne avatarer desverre. Har varslet.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ueland: Tror det er vanskelig å få tak i bokscola i store osloområdet (østlandet). På butikken min sliter vi stort med å få inn annet enn light grunnet produksjonsproblemer eller noe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmm som eg trodde. Dikky er lei hw.no og har lyst å bli bannet herfra. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmm som eg trodde. Dikky er lei hw.no og har lyst å bli bannet herfra. Hadde han vært lei hadde han lakt den i signaturen som 1280x1024.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tror Strømmen Storsenter var glad for at jeg kom. Brukte 2650 på under to timer Sånn går det når man får lønning.. Det verste er at det ikke var mange plaggene.. To bukser, to gensere, sminke og et sett undertøy... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmm som eg trodde. Dikky er lei hw.no og har lyst å bli bannet herfra. Hadde han vært lei hadde han lakt den i signaturen som 1280x1024.... Auto resize Så hva skjer i påska hos dere folk ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 http://www.gathering.org/tg04_files/tgcam.jpg det skjer Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 BLAH!!! Hadde noen bare kunne kjørt meg dit, eller hvis jeg hadde hatt 150spenn mer hadde jeg godtatt billetten jeg fikk etter laaaaang køventing hos partyticket isted.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hmm som eg trodde. Dikky er lei hw.no og har lyst å bli bannet herfra. Det forklarer jo all dritten vi har sett i det siste... Hvorfor ikke bare slutte å henge her? Ueland: hvordan går colaboksjakten? Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) http://www.gathering.org/tg04_files/tgcam.jpg det skjer Lurer på hvem som sitter med den ene PCen der Edit: så litt nærmere å så at det ikke hva noen pc der. Endret 5. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 har ikke "snust" mer enda omkring, rekner med å undersøke mer i morgen.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Flott.... Jeg skulle sette pizzaen inn i den varme ovnen, så oppdager jeg at det sto allerede en lasagne _med_ sleiv inni ovnen. Håndtaket på sleiva var smeltet! Lukta litt avgasser omkring, men jeg putta pizzaen inn jeg. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Holger : flott gjort Sitter her på lan, og kan noen komme på flere andre geniale leker ? Vi har lekt "mitt skip er lastet med" Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Lykke til. Plast lager jo endel skumle gasser Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Sitter her på lan, og kan noen komme på flere andre geniale leker ? Vi har lekt "mitt skip er lastet med" Hva med å spill data? *Kjenner svak rus av avgassene* Endret 5. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Flott.... Jeg skulle sette pizzaen inn i den varme ovnen, så oppdager jeg at det sto allerede en lasagne _med_ sleiv inni ovnen. Håndtaket på sleiva var smeltet! Lukta litt avgasser omkring, men jeg putta pizzaen inn jeg. Har gjort AKKURAT det samme selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vel, da tar jeg kvelden. Vi snakkes på TG folks Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Snakkes på....nettet da. Dere TG folk er heldige. Hadde eg ikke fått meg vofs så hadde eg vært der og tafset på noen. Jaja kanskje neste år. Forresten alle dere so2're som skal til TG så vil eg ta farvel på en skikkelig måte hvis det skulle være slik at dere bir drept av de muslimske terroristene. Vi snakkes enten i himmelen eller helvete. Eller kanskje vi treffes engang som fluer eller hunder. RIP Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 http://www.gathering.org/tg04_files/tgcam.jpg det skjer Er det bare meg, eller fungerer ikke det webcammet så mye akkurat nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg