Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreldrenne mine stilte meg et ultimatum. Rydd rommet, eller kom det til TG selv.

Angrer på at jeg ikke har tatt bil lappen nå ja.

 

 

Har holdt på å rydde i en time nå, i et rimlig bra tempo også.

Jeg har ikke kommet så langt at jeg kan begyne med å støvsuge en gang. Er vel havlveis i å rydde. Sist jeg støvsugde er forøvrig ved julereingjøringa. :blush:

 

 

 

 

:idea:

Kanskje jeg skal holde det lit mer ryddig sån jevnlig. Da er det letter å støvsuge jevnlig også. Da slipper jeg de gigantiske rydde øktenne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg stått opp etter å ha sovet fra kl 11:00 til 17:00

 

Jeg tror jeg _aldri_ har blitt bedt om å rydde rommet. hmmm. Skjønner ikke hvorfor det er noe å kreve heller, det er tross alt mitt rom, mitt oppholdssted. Men jeg rydder jo heldigvis litt regelmessig.

 

Kanskje jeg skal holde det lit mer ryddig sån jevnlig. Da er det letter å støvsuge jevnlig også. Da slipper jeg de gigantiske rydde øktenne.

Ja den slagplanen har jeg også hatt et par ganger. :D

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

HolgerLudvigsen:

Jeg blir skjelden bet om å rydde rommet jeg heller, men nå var det grusomt. Nesten hele gulvet var fylt, måtte nesten være en ballerina for å klare å ikke trå på no. Hyller og alt var også fulle av rot. Alt var så nedstøva at det ikke var en ting her som ikke var støvete. Enaste jeg har kalrt og holde nogenlunde møkk fritt er senga og klesskapet. møkkete klær lå på gulvet, framfor på vaskerommet (lemper det på vaska nå skapet begyner å minke med innhold).

 

Desuten så klaga mamma på at det var så lite telerkner og glasser igjen. Jeg spiser ofte på rommet.

Pappa klaga på at han ikke kom fram til safen. Han hadde kontor her før, og det står en slik safe på nesten et ton her, den er så godt som umulig å flytte. Det er et giganstisk Rosengrens skap, ikke det at det sier en så mye.

 

 

 

Det er jo slik da, at rommet er jo egentlig ikke mitt da. Jeg bor jo hjemme fortsat.

 

 

 

 

 

Jeg var en møkkamann :yes:

Men ikke nå er jeg en ryddig mann :thumbup: ... igjen :dontgetit:

 

 

 

Jeg takler vertfal kaos, det er en god ting... trur jeg.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Nå skal jeg til Strømmen Storsenter..Har aldri vært der før... Skal dra dit heeelt selv :p Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte TG-billett!

Strømmen Storsenter er kjiiiipt....! Nestenbare klesbutikker der.. Og Clas Ohlson butikken der er liten.. :dremel:

jaja.. god tur, kos deg (hvis mulig)..

 

P.S. Big Bite eller hva det heter har gode baguetter... :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg til Strømmen Storsenter..Har aldri vært der før... Skal dra dit heeelt selv  :p Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte TG-billett!

Strømmen Storsenter er kjiiiipt....! Nestenbare klesbutikker der.. Og Clas Ohlson butikken der er liten.. :dremel:

jaja.. god tur, kos deg (hvis mulig)..

 

P.S. Big Bite eller hva det heter har gode baguetter... :thumbup:

Når ble klesbutikker kjipt :ermm::hmm:

Lenke til kommentar
pic of the moment: http://www.userfriendly.org/cartoons/archi...an/uf001440.gif ;)

 

/me ønsker meg et par brett med cola til tg..

Har de ikke det på ICA ullevål stadion da? Eller RIMI ullevål? Er jo bare en gå-tur for deg det :p I verste fall må du heelt bort på ESSO (:p) for å sjekke!

har "Kastet" meg selv videre til Storo og kikker litt rundt her i området etter pakker, vurderer å snike meg helt bort til storo senteret og se om ikek dem har boks-cola :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...