Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ellers kan du legge på... De NGT support folka har jo 0 peil. NGT fant vell ut at de hadde litt penger til overs... så de ansatte noen til å ta telefonen.

De hjalp meg med mange ting sist jeg ringte. Begynte som nr 27 i køen, så tok det 5 minutter så kom jeg igjennom.

 

Hva hadde dere gjort om en kamerat uheldigvis hadde kortsluttet laptoppen deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Sagt at han skulle betalt skaden. :yes:

Enig. Ikke at jeg har lyst å ødelegge noe vennskap, men jeg har ikke råd selv. Det kjipe er at han har en SN85G4 i posten som han så vidt har råd til å betale, så hvordan han skal klare dette vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Sølte nettopp brus nedi laptoppen og jeg står som nr 23 i køen til Nextgentel. Ikke en god kombinasjon når man nettopp har stått opp.

"It's just one of those days where you don't want to wake up"

 

Har vært på posten og hentet med Koss UR 40 og jeg er MEGET fornøyd etter det lille jeg har brukt de.

De er ikke lukket desverre, men pokker så delig lyd det var i de :woot:

Uansett..var å hentet bussrutene også. Bussen går fra sortland 0645 (!!!) så jeg må opp minst 0500 :mad:

Ja, men hva offrer man ikke for TG? :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp sluttet på jobb, og på jobben kjøpte jeg ny mus og nytt tastatur! Det er sååå mye diggere! Tror ikke jeg kommer til å skrive noen feil mer :cool:

 

ps: og denne muse-scrollern er uten yoghurt nedi :ermm::p

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Musen har i hvert fall ikke sånn kule under, er gjennomsiktig, og blå på toppen! Liten og skikkelig nice :) Tastaturet er blått og hvitt. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte ny er pga broren min liker å spise over tastaturet, og det ser ikke fint ut etterhvert (han spiser alltid brødskive med sjokkopålegg :thumbdown: ). Første gang jeg har brukt egne penger på ting til dataen. :p

Lenke til kommentar

JAA!!!!! Da fikkjeg melding fra Partyticket om at jeg har fått TG billett...

Men jeg har ingen måte å komme meg dit på, og bittelitt lite penger.. :cry:

Noen som trenger og vil jeg skal sette over billetten til?

 

Edit: Til vanlig pris selvfølgelig.. Ekke noe hai.. :thumbup:

 

Edit2: -==| SOLGT |==-

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...