Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ellers kan du legge på... De NGT support folka har jo 0 peil. NGT fant vell ut at de hadde litt penger til overs... så de ansatte noen til å ta telefonen. De hjalp meg med mange ting sist jeg ringte. Begynte som nr 27 i køen, så tok det 5 minutter så kom jeg igjennom. Hva hadde dere gjort om en kamerat uheldigvis hadde kortsluttet laptoppen deres? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sagt at han skulle betalt skaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sagt at han skulle betalt skaden. Enig. Ikke at jeg har lyst å ødelegge noe vennskap, men jeg har ikke råd selv. Det kjipe er at han har en SN85G4 i posten som han så vidt har råd til å betale, så hvordan han skal klare dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hm, du kan være litt snill og vente med og reparere den bærbare. Eller vente litt med og sende han regningen til han får litt mere penger igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sølte nettopp brus nedi laptoppen og jeg står som nr 23 i køen til Nextgentel. Ikke en god kombinasjon når man nettopp har stått opp. "It's just one of those days where you don't want to wake up" Har vært på posten og hentet med Koss UR 40 og jeg er MEGET fornøyd etter det lille jeg har brukt de. De er ikke lukket desverre, men pokker så delig lyd det var i de Uansett..var å hentet bussrutene også. Bussen går fra sortland 0645 (!!!) så jeg må opp minst 0500 Ja, men hva offrer man ikke for TG? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 noen som vet i farten hvilke butikker som selger brett med cola? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 noen som vet i farten hvilke butikker som selger brett med cola? Boxer altså? Nei si det. De fleste har vel, det er da bare å spørre betjeninga eller.no Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 noen som vet i farten hvilke butikker som selger brett med cola? Joker selger hvertfall det her i Moss. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Nå har jeg nettopp sluttet på jobb, og på jobben kjøpte jeg ny mus og nytt tastatur! Det er sååå mye diggere! Tror ikke jeg kommer til å skrive noen feil mer ps: og denne muse-scrollern er uten yoghurt nedi Endret 5. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Musen har i hvert fall ikke sånn kule under, er gjennomsiktig, og blå på toppen! Liten og skikkelig nice Tastaturet er blått og hvitt. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte ny er pga broren min liker å spise over tastaturet, og det ser ikke fint ut etterhvert (han spiser alltid brødskive med sjokkopålegg ). Første gang jeg har brukt egne penger på ting til dataen. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 noen som vet i farten hvilke butikker som selger brett med cola? de selger det over alt... det er bare at prisen er så mye at du nesten like godt kan kjøpe en kald en inni skipet... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) JAA!!!!! Da fikkjeg melding fra Partyticket om at jeg har fått TG billett... Men jeg har ingen måte å komme meg dit på, og bittelitt lite penger.. Noen som trenger og vil jeg skal sette over billetten til? Edit: Til vanlig pris selvfølgelig.. Ekke noe hai.. Edit2: -==| SOLGT |==- Endret 5. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 /back form worke tja vert en itresang dag . bankran og greier .. måtte køre andre veier og fikk ikke brukt hoved håldplassen så det var lite folk på bussen .. men men det var kos og kjøre tom og da Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Jeg fikk også melding fra partyticket, flere som trenger billletter til TG ?? EDIT : har 4 stk Endret 5. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Første gang jeg har brukt egne penger på ting til dataen. Ah. Jeg husker min første gang Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 pic of the moment: http://www.userfriendly.org/cartoons/archi...an/uf001440.gif /me ønsker meg et par brett med cola til tg.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 pic of the moment: http://www.userfriendly.org/cartoons/archi...an/uf001440.gif /me ønsker meg et par brett med cola til tg.. Har de ikke det på ICA ullevål stadion da? Eller RIMI ullevål? Er jo bare en gå-tur for deg det I verste fall må du heelt bort på ESSO () for å sjekke! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 King Mephisto har kjøpt endel i sverige. Så et bilde. Han kanskje 5-6 brett, kanskje mer. Men han skal bare ha med 2 til TG. Kjøp av han eller tru han med ban! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå skal jeg til Strømmen Storsenter..Har aldri vært der før... Skal dra dit heeelt selv Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte TG-billett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg