danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har eg fortalt dere at eg har banket dritten av kurt når eg gikk i 4 klasse? Haha. Genialt. Er det derfor han ser ut sånn som han gjør nå? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Samme hva jeg kommer med så overgår dere meg. :grine: Jeg har truffet mine overmenn! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hvis du fortsatt stammer og bor i nærheten av bergen, ta kontakt med eikelund kompetanse senter, de organiserer en tur for jevnaldrende stammere, turen er en slags gruppe-terapi som skal få bukt med stamming. Hehe.. Var faktisk der samme dagen du skrev det. Fikk ordnet noe slikt via skolen for en stund siden. Greit nok det ,men synes ikke det er så farlig lenger ,men kan jo være greit og få gjort noe med det. SPessielt de S`ene mine. De flyter liksom ut i hverandre. http://home.no/stlover/hele.ogg 25-30sek hvor jeg snakker. Måtte bare legge med det med S`ene på slutten Så det er ikke så ille som det var ,menmen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har også nesten banket stig van eijk når eg var 17 på en fest der eg drakk meg så full at det ble mitt første alvorlige blackout. Dere tror meg sikkert ikke. *grin* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kreativt å mekke den som *.ogg. *bli minnet på at han håper at iRiver kommer med Firmware som støtter *.ogg snart* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har også nesten banket stig van eijk når eg var 17 på en fest der eg drakk meg så full at det ble mitt første alvorlige blackout. Dere tror meg sikkert ikke. *grin* Han som sang living my life withouth you på Grand Prix? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kul ogg. Edit: ja candyfloss. Han er kompis med en kompis av meg. Han smoker en del weed. Han er grei nå da. Han har dannet gruppe med noen andre kompiser av meg. Hmm bergen er vist meget liten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg var på leir med broren til Gaute! Er jeg kul nå eller?? Alltid EDIT: Jeg så Pål Bang Hansen i dag.... dere er eid Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Så utrolig bra. Er han ikke sånn femikladd? Så han for meg sånn jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kul ogg. http://home.no/startrek/ Har lagt opp masse i .ogg jeg. Gidder bare ikke linke til her hele tiden.. Blir bra kvalitet i 50kbs også.. Eller rimelig bra. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har også nesten banket stig van eijk når eg var 17 på en fest der eg drakk meg så full at det ble mitt første alvorlige blackout. Dere tror meg sikkert ikke. *grin* better luck next time Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg var på leir med broren til Gaute! Er jeg kul nå eller?? Alltid EDIT: Jeg så Pål Bang Hansen i dag.... dere er eid Så davy jeg da EID Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var som sagt hos bestemor i dag, er 2 kg tyngre og har 500 spenn mer! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Pål Bang Hansen er 190684,7 ganger tøffere en Davy.. jeg HATER Davy Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nå går jeg og legger meg, og hvis skuldra bråker imorgatidlig så skal jeg fanken skjære meg bråke tilbake også... God natt alle sammen. Forresten, weee, skal kanskje overnatte hos carina om et par uker, første gang! *gledesegmeg* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Pål Bang Hansen er 190684,7 ganger tøffere en Davy.. jeg HATER Davy Neeh, de stiller i to forskjellige klasser, liker begge, jeg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Angående vekt så er jeg litt skremt her. Jeg har gått ned i vekt her.. Veier nå 66kg.. Ifra 75når jeg trente for max i sommer.. Går visst ned i vekt hvis jeg ikke trener.. Det er ikke bra.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var som sagt hos bestemor i dag, er 2 kg tyngre og har 500 spenn mer! Eg var hos naboen ble 10kg tyngre og noen tusener rikere. Hah. neida *grin* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var som sagt hos bestemor i dag, er 2 kg tyngre og har 500 spenn mer! Eg var hos naboen ble 10kg tyngre og noen tusener rikere. Hah.neida *grin* Ikke tramp på meg IGJEN, da.... :grine: :gretten: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ok, nå er det veldig snart kvelden for meg, må bare ta med en liten ting til. Avslutter med en veldig interessant faktagreie om postinga til Candyfloss: (hvilket beviser hvor flott forumet vårt er:)) Antall innlegg: 178 Mest aktiv i: Søppel 257 innlegg i dette forumet ( 82% av dette medlemmets innlegg ) Og hvem sa at eksperimentell matematikk skal holdes utenfor protokoller og koder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg