Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B|Real; Neida, døgnrytmen er ikke ødelagt. Du blir trøtt og legger deg i 0tiden i natt,og vokner i 12tiden i morgen, så er alt fint.

Hadde det sånn for et par dager siden jeg også.

 

 

Ja, jeg skjønner at han mener "hurtig-LAN" som "ikke være på datatreff så lenge". Men LAN er den værste forkortelsen jeg vet om! Les litt lengere tilbake i SO3, så ser dere at jeg sammenligner LAN med ostebiter på en pizza.

 

 

 

Edit; Jeg har LAN hjemme hos meg heledøgnet, hele året. Med internett!!111one. Er jeg tøff eller?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
B|Real; Neida, døgnrytmen er ikke ødelagt. Du blir trøtt og legger deg i 0tiden i natt,og vokner i 12tiden i morgen, så er alt fint.

Hadde det sånn for et par dager siden jeg også.

 

 

Ja, jeg skjønner at han mener "hurtig-LAN" som "ikke være på datatreff så lenge". Men LAN er den værste forkortelsen jeg vet om! Les litt lengere tilbake i SO3, så ser dere at jeg sammenligner LAN med ostebiter på en pizza.

 

 

 

Edit; Jeg har LAN hjemme hos meg heledøgnet, hele året. Med internett!!111one. Er jeg tøff eller?

Smoke weed every day :ermm:

Lenke til kommentar
B|Real; Neida, døgnrytmen er ikke ødelagt. Du blir trøtt og legger deg i 0tiden i natt,og vokner i 12tiden i morgen, så er alt fint.

Hadde det sånn for et par dager siden jeg også.

Jeg vil kalle det ødelagt døgnryttme med tanke på at jeg ikke sov på 42 timer før det...

 

glemte å si..

jaja...uansett..

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som tror at dette forumet blir mer og mer som en religion?

Moderatorene er liksom gudene, og vi 'tilber' dem. Og moderatorene endrer regler som det passer de :p Moderatorene har jo mulighet til og se alt du bedriver på dette forumet, sant?

 

Bare en liten tanke.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som tror at dette forumet blir mer og mer som en religion?

Moderatorene er liksom gudene, og vi 'tilber' dem. Og moderatorene endrer regler som det passer de :p Moderatorene har jo mulighet til og se alt du bedriver på dette forumet, sant?

 

Bare en liten tanke.

Feil.

 

EDIT: DiKKy tilber B|Real, though :lol:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jeg var på lan med noen for 2 uker, siden vi var 6stk til sammen.

Og var uten internett, klarte oss fint vi.

Snakket og koste oss, man kan vel være litt sosial også...kan man ikke?

Du er sånn hurtig-LAN menneske du, husker å ha lest flere ganger sånne 6-10 timers lan du har vært på...

 

Hva er opplegget da ? :hmm::ermm:

LOL.

Hm det som var på fredagen varte fra kl 6 til 14 Lørdag, og da var jeg rimelig lei, selv med Adsl.

 

Takler ikke og sitte og spille FarCry,CS,BVF,DesertCombat,Warcraft i flere dager...

Dessuten så tapte jeg i alt vi spilte, bortsett fra nå Farcry satt på koder for meg...stilling'en var 30-0 til meg, før jeg fant ut at jeg hadde satt på udøelighet :cry:

Hadde jeg vunnet hele tiden, hadde jeg kanskje blitt lengere...

 

Hvor lenge skal et ordentlig lan var da?

Btw så ItalianJobb nå, konge film :D

 

Edit: Så det.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som tror at dette forumet blir mer og mer som en religion?

Moderatorene er liksom gudene, og vi 'tilber' dem. Og moderatorene endrer regler som det passer de :p Moderatorene har jo mulighet til og se alt du bedriver på dette forumet, sant?

 

Bare en liten tanke.

Er nokså enig, men dette er forskjellig for alle brukerne. Irriterende med folk (moderatorer) som skal henge seg opp i hver eneste lille detalj. Tror noen moderatorer har en del å lære av adawen f.eks. :)

 

Forøvrig har forumet klart å velge ut noen ypperlige brukermoderatører (riktig ord?).

 

Blib og enden har jeg fått et veldig godt inntrykk av. :)

 

B|Real og It's me også for den saks skyld. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...