b-real Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Så netopp basic. Bra film og uforventet slutt. http://imdb.com/title/tt0264395/ <- Den basic? Er meget bra film ja. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nå er jeg trøtt Så jeg gjekk og la meg..dere får kose dere vidre utover natten dere få som kansje sitter her Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) takk for den jeg koser meg fint jeg .. anbefaler alle og bli med på Googel leken noen som kan fine bilde med 100 dykkere under vann ???? vet til nå at verden rekorden er på 500 og noe .. men ingen bilder (noen må jo vere flinkere på google en meg) GooGle leken Endret 4. april 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 her var det stille i dag , men det kan jo ha noe med at sidne har ver veldig treige i dag Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nå har sovet siden kl5 i går til nå:/ Damn Matchstick Men, var en genial film! Nå har alle dratt bort, så nå har jeg ingen ting og finne på Regner her også, trist vær, men nå skal jeg se Elling2, snx. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke nok med at alle har dratt på ferie her, men er mange forumfolk borte, så det blir stille hjemme og.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bare vent til TG starter. kanskje det blir liv da! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hehe ja, tror jeg skal få med meg noen fra klassen til neste TG. Blir ikke noe av det i år.(N) Edit: Forresten, er det om og gjøre å ha flest harddisker på Tg? :/ Endret 4. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det er nok ikke dumt å ha godt med plass... Ikke det at jeg har vært der før, men jeg innbiller meg at det kreves plass.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har du nok plass, klarer du lett og fylle opp 100gb på en kveld. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Huff! LANet jeg var på s-u-g-d-e! Ikke noe internett (utenom litt på starten), routerne måtte resettes hver halvtime, filsharinga virka ikke i det hele tatt, solgte KUN mekk-sjøl-toast og ingen konkurranser! DGEEZ! Er grumpy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke internett utenom litt på starten? Datt internetten sammen og de fikk den ikke opp igjen? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jepp Edit: Og det er en fiiin ide med internett når man bare er 10-15 stk på et LAN Endret 4. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg var på lan med noen for 2 uker, siden vi var 6stk til sammen. Og var uten internett, klarte oss fint vi. Snakket og koste oss, man kan vel være litt sosial også...kan man ikke? Endret 4. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 internett kan ødelegge et lan og. ialefall når folk ikke har adsl det hjemme. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Gjeesp Har sovet fra 7 til nå, er en smuule trøtt kan man si! Sitter i lan med 3 pc'er her nå selv.. Av en eller annen mistenkelig grunn faller routern ned en gang i blandt noe den aldri har gjort før. Så er litt grumpy nå selv.. Ikke veit jeg hva jeg skal gjøre for å fikse det heller Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg var på lan med noen for 2 uker, siden vi var 6stk til sammen.Og var uten internett, klarte oss fint vi. Snakket og koste oss, man kan vel være litt sosial også...kan man ikke? Du er sånn hurtig-LAN menneske du, husker å ha lest flere ganger sånne 6-10 timers lan du har vært på... Hva er opplegget da ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sic! Sic! Vegard Skarstad fra TG (teh ultimate uberboss) ringte meg akkurat og sa at jeg hadde fått billett til TG. Jeg takka høflig nei fordi det kom litt brått på, så der glapp TG i år. Jaja - har egentlg ikke penger uansett. Men søren ass - hadde vært lunt å dra på TG en gang til.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du er sånn hurtig-LAN menneske du Hva er "hurtig-LAN"? 1Gbps? Det er jo litt kjedelig når nettverket bare har en hastighet på 10Mbps da. Endret 4. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg