Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yoyo!

(8)Anastacia- Sick and Tired, superb sang.

HawHaw ,FarCry De_Surf 42-0 til meg.

 

Zed@Hadet gøy på fjellet da!

Tror jeg køyer nå, vet da faen hvor jeg skal i påske ferien, kanskje en tur på DK, eller så blir det vel bare Hw..

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Skal alle bare REISE?

 

Får gi en forsinket klem. Uansett, enten er jeg aldri her når det skjer noe gøy ellers sovner jeg. I går sovnet jeg og fikk ikke sett det erotiske bildet av en hund og en dame *sukk* Hva jeg går glipp av altså... :roll:

 

Nå skal jeg til byen og svi av noen 1000-lapper :yes: Jeg skal kjøpe nytt tastatur (endelig!), ny mus (broren min har sølt yoghurt nedi scrollern :mad::thumbdown: ) og litt girls-stuff... :p

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
|_0|_

0|\/|6!!!!!!1

 

[email protected]!!! LOL OMG

 

|_0|_

0|\/|6!!!!!!1

Du vet hva som skjer neste gang..

Snart kommer grumpy b|real og tar dere for å poste crap! Hehe

Sant så sant :ermm:

Denne Kjetil Lura som har så sinnsykt mange posts, hvor er han?

Ser at hans siste post var i November, og siden jeg er ganske ny har jeg aldri sett ham...

En som kjedet seg en sommer og svarte på ALLE postene i Off-Topic og dermed har en del poster.

Jeg må vist kjede meg hele tida ;)

...og litt girls-stuff... :p

Få detaljer :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Hmm... i dag skal jeg vel ut å råne litt med en kamerat som har fått lappen.

 

Var forøvrig ute hos matta på tromøya (ca en mil fra meg), kjørte scooter både til og fra. Da jeg dro hadde det regna underkjølt litt, og midtveis begynte det å hagle. Veien hjem var næsty, fean så glatt... masse haggel og såpeglatt i veien. Skikkelig kaldt var det og. Men det gikk bra da, måtte bare kjøre helt sinnsykt rolig. Aldri fortere enn 50km/t på fiiin vei, og 20-30 på andre veier, samt ganghastighet med begge beina i rundkjøringer. Kjører scooter med høyt tyngdepunkt og sommerdekk... :S

 

Men, men. Jeg kom vel hjem, til mammas nudel&wok-middag :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...