Elyas Machera Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tenker at det er det siste... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Imorgen vil vise. Anyways tror eg spiller litt før eg legger meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det ekke barebare å cracke home.no... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Home.no er sånn halvnede virker det som Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Yoyo! (8)Anastacia- Sick and Tired, superb sang. HawHaw ,FarCry De_Surf 42-0 til meg. Zed@Hadet gøy på fjellet da! Tror jeg køyer nå, vet da faen hvor jeg skal i påske ferien, kanskje en tur på DK, eller så blir det vel bare Hw.. Endret 3. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Sånn da dro jeg. Bli frisk da Haltan *kose på Thea og Nikkor* Kommer hjem en gang på tirsdag. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp da drar jeg å. Er tilbake på fredag. Ha en god påske folkens Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 er fortsatt på LAN med nikkor Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Skal alle bare REISE? Får gi en forsinket klem. Uansett, enten er jeg aldri her når det skjer noe gøy ellers sovner jeg. I går sovnet jeg og fikk ikke sett det erotiske bildet av en hund og en dame *sukk* Hva jeg går glipp av altså... Nå skal jeg til byen og svi av noen 1000-lapper Jeg skal kjøpe nytt tastatur (endelig!), ny mus (broren min har sølt yoghurt nedi scrollern ) og litt girls-stuff... Endret 3. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) |_0|_0|\/|6!!!!!!1 [email protected]!!! LOL OMG |_0|_ 0|\/|6!!!!!!1 Du vet hva som skjer neste gang.. Snart kommer grumpy b|real og tar dere for å poste crap! Hehe Sant så sant Denne Kjetil Lura som har så sinnsykt mange posts, hvor er han?Ser at hans siste post var i November, og siden jeg er ganske ny har jeg aldri sett ham... En som kjedet seg en sommer og svarte på ALLE postene i Off-Topic og dermed har en del poster. Jeg må vist kjede meg hele tida ...og litt girls-stuff... Få detaljer Endret 3. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Å bruke penger er kjmepemorro! Bare synd jeg ikke har så mye for tiden. Endret 3. april 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hm, er det bare meg, eller er minnekort til PS2 ekstremt dyre? Betale 349,- for muligheten til å lagre fremgangen min i et spill? hah, nevar D: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) B|Real: Stenger du meg ute neste gang? edit: økt til 60% jo! Endret 3. april 2004 av Dikky Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Skal du på fest da holger? Yes indeed. Stiller i dress og greier... And off I go Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dress på fest? WTF? hehe Det tror eg har gjort engang og angret bitter siden. Liker meg i regular cool clothing. Med mindre det er noe spes som bryllup og sånt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 SnowDOG_: Jeg likte den forrige signaturen din bedre.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm... i dag skal jeg vel ut å råne litt med en kamerat som har fått lappen. Var forøvrig ute hos matta på tromøya (ca en mil fra meg), kjørte scooter både til og fra. Da jeg dro hadde det regna underkjølt litt, og midtveis begynte det å hagle. Veien hjem var næsty, fean så glatt... masse haggel og såpeglatt i veien. Skikkelig kaldt var det og. Men det gikk bra da, måtte bare kjøre helt sinnsykt rolig. Aldri fortere enn 50km/t på fiiin vei, og 20-30 på andre veier, samt ganghastighet med begge beina i rundkjøringer. Kjører scooter med høyt tyngdepunkt og sommerdekk... :S Men, men. Jeg kom vel hjem, til mammas nudel&wok-middag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hehe ja eg og. Eg var så kåt den dagen og følte meg såpass pervers at eg forandret den. Jaja får vel skifte igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg