Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg pleier som regel å være forkjøla og snørrete to ganger i året...ellers er jeg aldri borte-fra-skolen-syk... Per i dag; null fravær i løpet av videregående... ER DET MULIG? Blir du ikke drittlei? *misunne* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg pleier som regel å være forkjøla og snørrete to ganger i året...ellers er jeg aldri borte-fra-skolen-syk... Per i dag; null fravær i løpet av videregående... Tja, du slår ikke tysklæreren vår, han har ikke vært borte fra jobb pga av sykdom en dag, og han har jobbet i 25 år! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Forresten eg fant ut kofor eg har vært så ekstremt k*t i det siste. Det er jo VÅR folkens! Er det rart eg bare går rundt og tenker om sex KONSTANT? Går rundt i transe som en kåt mummy zombie greie som ikke har fått seg noe siden han døde. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hmms, jeg blir aldri vårkåt jeg. For guttene får så sinnsykt med hormoner,de oppfører seg helt teit, og man får ikke lyst på dem. fysj & æsj... Endret 2. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Alle småpiker i bergensområdet må passe seg i kveld... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Forresten eg fant ut kofor eg har vært så ekstremt k*t i det siste. Det er jo VÅR folkens! Er det rart eg bare går rundt og tenker om sex KONSTANT? Går rundt i transe som en kåt mummy zombie greie som ikke har fått seg noe siden han døde. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hvor ble det av Darkness| egentlig...stille fra den fronten... Tilfeldigvis har også TBone vært litt inaktiv i det siste... Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmmm.... du sier noe der. Kor er tbone fra forresten? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tror jeg går å legger meg jeg ass.. Må tidlig opp i morra... Kjipt, ferie og må tidlig opp.. Kos dere folkens... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmmm.... du sier noe der. Kor er tbone fra forresten? No one knows. He is the mystery man. He hides in the forums dark corners, and sneak out only at night... Nei seriøst, så aner ihvertfall ikke jeg... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Denne Kjetil Lura som har så sinnsykt mange posts, hvor er han? Ser at hans siste post var i November, og siden jeg er ganske ny har jeg aldri sett ham... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hardware-guru, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Denne Kjetil Lura som har så sinnsykt mange posts, hvor er han? No one knows. He is the mystery man. He hides in the forums dark corners, and sneak out only at night... (Ganske anvendelig den frasen) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hehe fønni Holger Tar kvelden nå tror jeg: Må opp å på hytta i morra. Blir uten PC'en min i 6 dager wish me luck Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 nei er på tide og legge seg trur eg .. er litt deprimert i dag .. så eg gidder ikke og sitte er og sture .. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg skal sprette min flaske musserende vin i morgen. Ellers så skal jeg sitte på ræva hele påska. Det blir nok mye spam fra meg fremover. "Word to your mother" -Vanilla Ice Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Skal du på fest da holger? Kjetil lura er en uber veteran som eg husker fra mine yngre dager i forumet da han forsatt var aktiv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 WTF??? Har noen cracket/hacket "siden" min? http://home.no/snowdog/ NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ser bare en hvit side jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nettop. Enten har noen j*vler slettet alt eller så er det noe alvorlig iveien med home.no dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg