SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Snart kommer grumpy b|real og tar dere for å poste crap! Hehe Vært ute med en kompis og en vennine med amstaff/boxer blandingen sin. Folk får litt panikk når de ser hele to amstaffer pesende mot de med åpeng kjeft og tvilsom utseende ungdommer. Kekekekeke? Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nå la jeg meg! Imorra skal jeg til beitostølen, være der i 3 netter. Så kommer jeg hjem på tirsdag, da må jeg sette opp og installere shuttle på ca 4 timer og pakke til tg osv. Snakkes Snowdawg : kekekek!!111 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 JADA blir ikke noe Hemsedal på meg, ser det ut til... Er alt for dårlig til det! Dette SUGER. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Kjipt da.. Hemsedal er konge... Jaja... Blir vel å kose med dama for meg denne ferien.. jadaaa! Elsker Ferie... ________________________________ Er det bare meg, eller sier ofte lærere at man er frekk hvis man kommer med argumenter som får dem til å komme i stå? Jeg fikk ihvertfall anmerkning og brev hjem idag fordi læreren mente jeg var frekk. Kom med noen gode saklige argumenter, så får jeg advarsel om nedsatt oppførsel. Den skulle heller gått på Norsk muntlig at jeg kan diskutere ass.. Endret 2. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ta det opp med foreldrene dine, og avtal et møte med rektor. Jeg elsker når jeg har rett til og gjøre sånt. Du føler deg litt høy i hatten når du går inn på rektors kontor med foreldrene dine, uten at du selv har gjort noe galt. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg har snakket med foreldrene mine faktisk... Moren min skulle ringe læreren min og ta det opp med ham etter ferien. Men kjenner jeg læreren min rett gir han vel meg nedsatt på mutterns vegne.. Læreren min er syk i hodet.. Nynner hele tiden. Skulle tro han var en pedofil morder... :S Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Er det bare meg, eller er det noe problemer med Undernet? Problem solved. Endret 2. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Haltan: Er du ofte syk eller er det bare meg? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hva er galt i disse trådene? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Haltan: Er du ofte syk eller er det bare meg? Det er nok fordi: Enten sitter han med dataen, og er slapp. Eller, han er ute og drikker seg full. Og sist, og kanskje minst, han står på Snowboard uten varme klær. Edit: Ordna med quoten. Endret 2. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Haltan: Er du ofte syk eller er det bare meg? Har vært ALT for mye syk det siste året/halvåret, stemmer det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Haltan: Er du ofte syk eller er det bare meg? Har vært ALT for mye syk det siste året/halvåret, stemmer det. Stemmer min forklaring? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nei. Ok, da trekker jeg forklaringen min. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hehe me har vært syk to ganger i år og eg pleier aldri å bli syk så eg tror dette er a bad year of health. :/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Dårlig år for meg også. Noen som vet hvorfor man går OPP i vekt pga for lite søvn? Syke saker! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har det slått deg at du kanskje har vokst? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg pleier som regel å være forkjøla og snørrete to ganger i året...ellers er jeg aldri borte-fra-skolen-syk... Per i dag; null fravær i løpet av videregående... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg en og halv år te videregående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg