Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sosohal, ja, for du spiser bare and uten fjør du... Dessverre. :/ Vi skal ha and på julaften da. ))))) Veit du hvor digg det er eller? Magen min vrenger seg ved tanken, så godt høres det ut som, vennen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Magen min vrenger seg ved tanken, så godt høres det ut som, vennen. Blir du lei deg om du får andebryst til jul? Det er jo deriitgodt. Vedder på at noen andre her har spist and, og kan bekrefte det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kom ut av skapet, alle andespisere! Foren Eder! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 And er godt ! Ferdig med det... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hæhæ! Moah, moah! Eid. Nå skal jeg lage meg en heftig brødskive med roastbeef, og kanskje en med brie, siden jeg ikke fikk spist det i går da jeg herpa kjeven. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Èn person, soso. Kaller du det eid? La nå andediskusjonen ligge. Soso spiser fjong mat, jeg holder meg til chicken. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mer eid enn ikke eid iaffal. Kylling er så kjedelig. Sånn mat man fôrer ungene med opp gjennom årene, helt til en blir lei av det. *lei av kylling* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 /me skal se på film senere inatt og lage meg en iskrem/baileys sak og kose meg. Føler for det idag. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, jeg legger meg. Natta! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Natta, men må si at nå som det er en sjelden gang jeg kan sitte oppe nogenlunde lenge..også stikker du? Makan til frekkhet! :grine: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Èn person, soso. Kaller du det eid? La nå andediskusjonen ligge. Soso spiser fjong mat, jeg holder meg til chicken. And er gøtt. Bedre enn små, søte, safffffftige harepuser. *tygg tygg* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er her And høres forresten fryktelig godt ut. Det vil jeg smake en gang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg vet eg har spist and men kan ikke huske kordan det smakte. Spiste kina mat så eg regner med det var så sterk spicet at man ikke kjente selve ande smaken så mye. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Uff, kan dere ikke holde med meg da...?! :grine: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eid nå, Thea? Nå eter jeg roastbeef. Kanskje den er laga av and? Og Jens: Om du vil prøve and, så dra på en eller annen orientalsk restaurrant. )) Indokina, for eksempel. Husker ikke hvor den ligger, dog. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe. Du får være fornøyd med Davidsingelen. ) Eller ville du ha den derre fra Gaute? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg var på leir med broren til Gaute! Er jeg kul nå eller?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har eg fortalt dere at eg har banket dritten av kurt når eg gikk i 4 klasse? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg var på leir med broren til Gaute! Er jeg kul nå eller?? Jau, nå, før, senere. )) En i klassen min har spilt mix med ElemenT og har spilt public mot HeatoN. Er jeg kul da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Superkul. For broren hans er jo superkjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg